۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۵۵۲۶۹
نماینده ولی فقیه در سپاه نکا:

باورها و اعتقادات دینی رمز عزت و اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری رسا- نماینده ولی فقیه در سپاه نکا با بیان این که حلقه های صالحین یکی از راه کارهای عملیاتی مقابله با جنگ نرم دشمنان است، خاطرنشان کرد: دشمن فهمید که عامل بقاء وایستادگی ملت ما باورها و اعتقادات مذهبی است و به همین دلیل همه تلاش خود را در جهت تضعیف این باورها به کار گرفته است.
نماينده ولي فقيه در سپاه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام شکرالله فقیهی تبار، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نکا امروز در همایش «نکوداشت روز هنر انقلاب اسلامی» که در سالن ارشاد نکا برگزار شد افزود: دشمن بعد از جنگ هشت ساله با به‌راه انداختن جنگ نرم سعی بر نابودی این انقلاب و ارزش‌های آن دارد که باید در مقابله با این تهاجم و جنگ نرم دشمن فعال‌تر از گذشته وارد شویم و با دشمن مقابله کنیم.

 

وی شبکه های ماهواره ای دشمنان را خطری بزرگ برای جامعه دینی دانست و با بیان این که برنامه های مخرب و ضد فرهنگی این شبکه های با هدف سست کردن پایه های اعتقتادی نسل جوان فعالیت می کنند، افزود: امروز جامعه هنری کشورمان باید با برنامه های هدفمند و ارزشی مانع تحقق توطئه های دشمنان شود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نکا با اشاره به این که امروز همه توان و سرمایه دشمنان در جنگ نرم علیه نظام دینی خلاصه شده است، اظهار داشت: هنرمندان باید در این جنگ نرم بیش از گذشته با خلق هنر فاخر و ارزشی در جهت تعالی بخشی اسلام تلاش کنند تا نقشه های دشمنان نقش بر آب شود.

 

حجت الاسلام فقیهی تبار گفت: خط جمهوری ‌اسلامی ‌ایران همان خط‌ امام و ولایت فقیه است و ملت بزرگ ایران هیچ گاه از این خط و آرمان های بلندش عدول نمی کند و همواره تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب می ایستد.

 

وی با بیان این که جنگ نرم امروز دشمن، علیه اعتقادات و باورهای دینی جوانان است، افزود: دشمنان با بمباران تبلیغاتی خود همه توان خود را در جهت مقابله با نظام و  روی گردانی جوانان از اسلام به‌ کار برده است که در چنین شرایط حساسی باید با برنامه های هدفمند و اثرگذار از همه ظرفیت ها بهره گیریم.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نکا ادامه داد: امروز دشمن با استفاده از وسایل صوتی، تصویری و نوشتاری وارد خانه های مردم شده و با هزینه های سنگین تنها در فکر جدا کردن مردم از داشته های فرهنگی است و در این زمان است که ما باید نسبت به فرزندان حساس باشیم.

 

حجت الاسلام فقیهی تبار با تأکید براین که نباید در برابر هجمه های گسترده فرهنگی دشمنان منفعلانه عمل کنیم، بیان داشت: باید با پرهیز از فعالیت های موازی و غیر اصولی، کاملاً هدفمند در برابر هجمه ها بیاستیم تا بتوانیم توطئه های آنها را خنثی کنیم.

 

وی همچنین به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت اشاره کرد و با بیان این که یکی از راه های اثرگذار در خنثی کردن توطئه های دشمنان وحدت و انسجام داخلی است، خاطرنشان کرد: دشمن همواره از وحدت درونی مردم کشورمان هراسان بوده و رمز پیروزی های گذشته کشورمان نیز در همین همدلی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه نکا با بیان این که حلقه های صالحین یکی از راه کارهای عملیاتی مقابله با جنگ نرم دشمنان است، خاطرنشان کرد: دشمن فهمید که عامل بقاء و ایستادگی ملت ما باورها و اعتقادات مذهبی است و به همین دلیل همه تلاش خود را در جهت تضعیف این باورها به کار گرفته است./ 1317/پ202/ب1

ارسال نظرات