۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۵۵۲۸۷
نماینده ولی فقیه در قزوین:

همه تحریم‌ها باید در یک مرحله برداشته شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قزوین گفت: همه تحریمای ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در یک مرحله برداشته شود و به حقوق ملت ایران احترام گذاشته شود.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني، نماينده ولي فقيه در قزوين حجت الاسلام و المسلمين عابديني، نماينده لي فقيه در قزوين حجت الاسلام والمسلمين عابديني،امام جمعه قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین عصر امروز در سالن جلسات دانشگاه امام خمینی(ره) با بیان این‌که پس از توافقات هسته‌ای همه تحریم‌ها باید برداشته شود، گفت: همه تحریمای ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در یک مرحله برداشته شود و به حقوق ملت ایران احترام گذاشته شود.

 

وی با بیان این‌که مردم یمن می‌توانند با تقویت روحیه مبارزه‌طلبی و شهادت‌طلبی و الگوبرداری از انقلاب شکوهمند ایران به پیروزی برسند، اظهار کرد: به امید خداوند متعال ارتش مقتدر یمن در برابر زیادی‌خواهی دولت عربستان به پیروزی خواهد رسید.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن، ابراز داشت: تجاوز ناجوانمردانه دولت عربستان به خاک یمن، وجهه این کشور را در اذهان مردم سراسر جهان تخریب کرد.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به این‌که توسعه و پیشرفت علمی و فنی در زمینه هسته‌ای از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان داشت: دلیلی برای متوقف کردن پیشرفت هسته‌ای ایران وجود ندارد.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه دولت‌ها و مردم کشورهای عربی باید انزجار خود را از جنایات رژیم آل سعود در یمن اعلام کنند، خاطرنشان کرد: به طور یقین پیروزی از آن مردم مقاوم و مسلمان یمن است و دولت عربستان وجهه بین‌المللی خود را از دست می‌دهد./955/پ203/ب4

ارسال نظرات