۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۵۵۳۵۴

آزمون ورودی حوزه های علمیه در خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون ورودی حوزه های علمیه همزمان با سراسر کشور صبح امروز در استان خوزستان برگزار شد.
آزمون سراسري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آزمون ورودی حوزه های علمیه سراسر کشور صبح امروز با حضور بیش از 1600 نفر  پس از سخنرانی امام جمعه موقت اهواز در مصلی مهدیه اهواز آغاز شد.

 

بر اساس این گزارش حجت الاسلام  والمسلمین احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در این مراسم با آرزوی موفقیت برای داوطلبان اظهارداشت: امروز جامعه نیازمند افراد مومن و صالحی است که بتوانند معارف اسلامی را در آن تبلیغ کنند.

 

وی افزود: همواره حضور در افراد متدین در جامعه منشا خیر و برکت در آن جامعه هستند و ما امروز شاهد مشارکت شما جوانان در این راه مقدس هستیم.

 

امام جمعه موقت اهواز با توصیه جوانان و داوطلبان به ایجاد ارتباط استوار میان روحانیان و متدینان ابراز داشت: هیچگاه ارتباط خود با روحانیان را قطع نکنید.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به وجه شباهت آزمون ورودی حوزه های علمیه سراسر کشور با آزمون بزرگی که خداوند در طول زندگی از ما می گیرد، گفت: همانگونه که امروز در این ارزشیابی در مقابل پرسش های قرار گرفتید در روز قیامت همه ما در مقابل پرسشگری توانا قرار خواهیم گرفت.

 

بر اساس این گزارش بیش از 1600 نفر در این آزمون شرکت کردند که از میان 200 نفر به صورت حضوری نام نویسی کرده اند.

 

همچنین داوطلبان این آزمون از رده های سنی و مقاطع تحصیلی گونانون بوده و نوع پرسش های این آزمون نیز بر اساس رده های سنی و تحصیلی طبقه بندی شده است.

 

گفتنی است؛ آزمون ورودی حوزه های علمیه سراسر کشور در یک مرحله به صورت هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود./9452/پ203/ب4

ارسال نظرات