۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۵۵۳۶۳
امام جمعه موقت اهواز:

پیروی از رهبری، یاری رسانی به امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز گفت: در زمان ما سربازی در رکاب امام زمان(عج) در پیروی از ولایت معنا می‌شود.
حجت الاسلام حاجتي، امام جمعه موقت اهواز، مدير حوزه علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام  والمسلمین حاجتی، صبح امروز در مراسم برگزاری آزمون حوزه های علمیه سراسر کشور در مصلی مهدیه اهواز با اشاره به اهمیت لزوم پیروی از ولایت فقیه اظهار داشت: یکی از عرصه های سربازی در رکاب امام زمان(عج) پیروی از ولایت است.

 

وی افزود: خدمت به امام زمان(ع) عرصه های گوناگونی دارد که جوانان با خدمت به دین و نظام اسلامی در آن گام می گذارند و حوزه های علمیه مکان های هستند که به دین اسلام خدمت می کنند.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به تلاش های مستمر دشمنان برای ضربه به دین از طریق منحرف کردن جوانان ابراز داشت: همواره باید بدانیم که ما در محضر خداوند و در خمت امام زمان(عج) هستیم.

 

وی گفت با بیان این که علما رهنمای ما در دین و دنیا هستندف بیان داشت: آیت الله بهجت در باره اطلاع امام زمان(عج) از اعمال ما می گفت که امام زمان (عج) اذن الله السامعه و عین الله الناظره،  امام زمان اعمال ما را بهتر از از هر کسی می بیند.

 

وی گفت: جوانان در هر مکان و موقعی باید همیشه ارتباط خود با یک شخص و یک مکان را قطع نکنند و آن شخص و مکان روحانی و مسجد است.

 

امام جمعه اهواز افزود: دشمن در تلاش است تا جوانان را از دین جدا کند و تکلیف جوانان این است که ارتباط خود با مساجد و روحانیان را قویتر کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی عنوان کرد: بر اساس روایات اسلامی فردی که همواره ارتباط خود با مساجد را حفظ کند خداوند به او 8 نعمت می دهد که یکی از آن ها دوست شدن با پروردگار است./9452/پ203/ب4

ارسال نظرات