۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۵۵۳۸۰
حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد خبر داد؛

ثبت‌نام اعتکاف از طریق شبکه اجتماعی ایرانی

خبرگزاری رسا ـ معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امسال سعی می‌شود ثبت نام معتکفان از طریق شبکه اجتماعی ایرانی انجام شود.
روحاني نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه طرح مدیریت جهادی سازمان تبلیغات اسلامی که در مجتمع فرهنگی ولایت مشهد برگزار شد به معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها تاکید کرد که ثبت نام از معتکفان از طریق شبکه اجتماعی motakefin.ir انجام شود.

وی اضافه کرد: معتکفان می‌توانند دل نوشته‌ها و حس و حال خود را از مراسم اعتکاف در این شبکه برای سایر کاربران اینترنتی به اشتراک بگذارند.

 

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد از تدوین استراتژی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و اظهار کرد: این استراتژی بسیار خوب و ذی قیمت است که برای افق 10 ساله نوشته شده است.

 

به گفته معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، این استراتژی پس از ویرایش، نهایی شده و به‌عنوان ملاک عمل فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی اعلام می‌شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد که این استراتژی تا پایان خرداد امسال به همراه راهبردها و سیاست‌های مشخص و پروژه‌های پیوست تدوین نهایی شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تقویت گفتمان امام و رهبری تاکید کرد و با اشاره به دیدار اخیر مداحان و شاعران آئینی با رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد که توصیه‌های مقام معظم رهبری به مداحان باید ملاک عمل قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد با قدردانی از اداره کل تبلیغات اسلامی که سال گذشته در مدیریت دبیرخانه مدیریت جهادی فعالیت داشت، تاکید کرد: ظرفیت‌هایی در حوزه علمیه قم وجود دارد که می‌تواند سازمان تبلیغات اسلامی در استان‌ها را ممتاز کند.

 

وی تاکید کرد: در گذشته بحث‌هایی شده که آیا اداره کل تبلیغات اسلامی قم می‌تواند بخشی از ماموریت‌های ستادی را انجام دهد، نظرات حوزه ستادی در پاسخ به این سئوال مثبت بود.

 

وی با اشاره به استقبال ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها از تاسیس دبیرخانه مدیریت جهادی گفت: امیدواریم در ستاد تصمیم گرفته شود این کار ادامه یابد./1325/د101/ف

ارسال نظرات