۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۵۵۳۸۳
خطیب جمعه ساری:

لغو کامل تحریم ها شرط امضاء توافق نامه نهایی است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه ساری به مسأله توافق هسته ای کشورمان اشاره کرد و با بیان این که شرط امضای توافق نامه نهایی لغو همه تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران است، گفت: ملت ایران هیچ گاه از حقوق مسلم خود عقب نشینی نخواهد کرد
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آحاد جامعه اسلامی اعم از دولت و مردم باید همه توان خود را در جهت تحقق شعار سال به کار گیرند.

 

وی وحدت وهمدلی را رمز پیروزی و پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف دانست و افزود: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را در جهت تضعیف نظام اسلامی به کار گرفتند، وحدت و انسجام داخلی بهترین راه خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که جامعه اسلامی در سایه همدلی و وحدت به تکامل دست خواهد یافت، بیان داشت: بهترین راه خنثی شدن توطئه دشمنان در جامعه اسلامی وحدت و همدلی است.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که تمسک به ولایت فقیه در زمان غیبت مهم ترین راه جلوگیری از اختلاف و تفرقه در جامعه دینی است، خاطرنشان کرد: دشمن در هر عصر و زمانی به دنبال اختلاف افکنی در جامعه اسلامی بوده و این توطئه در زمان حال نیز ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان نایب امام عصر (عج) و فقیه جامع‌الشرایط با در نظر گرفتن مسائل و مشکلات فعلی، تشخیص دادند که در شرایط امروز، نیاز به همدلی و هم‌زبانی داریم تا به پیشرفت برسیم.

 

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان، گفت: کشورهای مدعی جلوگیری از تسلیحات هسته ای خود از ذخایر تسلیحات اتمی بسیاری برخوردار هستند.

 

وی با بیان این که کشورهایی نظیر آمریکا و فرانسه سابقه دیرینه ای در ساخت تسلیحات اتمی دارند، افزود: این دو کشور آزمایش های اتمی خود را برای روی مردمان بی گناه هیروشیمای ژاپن و الجزایر انجام دادند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که دارندگان بیشترین ذرات خانه های سلاح های اتمی امروز داعیه دار صلح جهانی هستند، تصریح کرد: مهم ترین و معتبرترین سند ملت ایران فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرام اعلام کردن سلاح های اتمی است.

 

وی در ادامه سخنان خود به کشتار مردم بی دفاع یمن از سوی رژیم آل سعود اشاره رکد و گفت: امروز کشورهای جهان در برابر این جنایت آشکار عربستان سکوت کرده است.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که عربستان از ترس بیداری اسلامی و الگو گرفتن مردم یمن از قیام ملت ایران، به این کشور حمله کرد، افزود: غربی ها و رژیم آل سعود بدانند که پیروزی نهایی این جنگ نابرابر مردم بی گناه یمن خواهند بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله توافق هسته ای کشورمان اشاره کرد و با بیان این که شرط امضای توافق نامه نهایی لغو همه تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران است، گفت:  ملت ایران هیچ گاه از حقوق مسلم خود عقب نشینی نخواهد کرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات