۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۵۵۳۸۶
امام جمعه آمل:

تعلیق حج عمره اقدامی مناسب در پاسخ به رفتار ناشایست سعودی ها بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به تعلیق عمره مفرده، خاطرنشان کرد: تعلیق حج عمره اقدامی شایسته در پاسخ به رفتار ناشایست سعودی ها بود.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نمازجمعه شهر آمل با اشاره به اهمیت تقوا و بهره گیری از آن در زندگی، گفت: تقوا کالای گرانقدری است که باید روز به روز آن را در خود افزوده تا بتوانیم در برابر انحرافات و خطرات مستحکم باشیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: عده ای از آفرینش به خوبی استفاده می کنند، اما نباید این امور را اصل بدانیم که باید روزی از جمادات بگذریم که گذرا هستند.


وی با تاکید بر این که دنیا بسیار عمیق و گسترده است که گذر از این سرای هستی آسان نیست، تصریح کرد: انسان روزی به دنیا می آید و از آن نیز می رود  که باید ره توشه خوبی برای سرای هستی خود فراهم کنیم.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: نظام احسن داریم که هیچ کار خداوند منان بد نیست و اهتمام ما باید در مسیر مراقبت باشد تا در مسیر انحراف قرار نگرفته و تقوای الهی را در امور خود قرار دهیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: هرکسی از این دنیا می رود و چه خوب است به درستی و با داشتن ره توشه ای گرانقدر از دنیا برویم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: ولایت امام علی(ع) انسان را به بهشت می برد که زیباترین مکتب و امام را داریم که باید اعمال و حرکات ما در مسیر ولایت این امام بزرگوار باشد.


وی با بیان این که آل سعود برای کشتن شیعیان یمن قداره بسته است که در این مسیر گام برمی دارند، گفت: سرشت این ها عوض شد که یکپارچه در راه خشم و درندگی حرکت می کنند.


امام جمعه آمل تصریح کرد: سرنوشت آل سعود شکست خواهد بود که نمی توانند اهداف خود را به پیش ببرند و خدام الحرمین باید محب اهل بیت(ع) و دوستدار ولایت باشد.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به تعلیق عمره مفرده، خاطرنشان کرد: تعلیق حج عمره اقدامی شایسته در پاسخ به رفتار ناشایست سعودی ها بود.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دستور زیبایی برای تعلیق عمره مفرده صادرشده است، گفت: نباید به گونه ای شود که برای عمره مفرده به سر شکستگی و تحقیر مبتلا شویم.


وی ادامه داد: بهتر است هزینه های سفر عمره را به نیازمندان جامعه اختصاص دهیم و ثواب چندبرابری دارد که باید به درایت کامل برسیم.


امام جمعه آمل در پایان روز ارتش، میلاد امام محمدباقر(ع)، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سالروز تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی را گرامی داشت./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات