۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۵۵۳۹۸
واکنش امام جمعه قزوین به انتساب مطالب نادرست به حضرت امام؛

آبروی خود را به فتنه گران گره نزنید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قزوین با بیان این‌که برخی مسؤولان گفته های همسر امام را مطرح کرده و در این باره شیطنت می کنند، گفت: باید به این افراد گفت اگر بخواهید دوباره منشأ تفرقه و دو دستگی شوید و رخنه میان صفوف مردم ایجاد کنید با خشم مردم روبه رو خواهید شد.
حجت الاسلام عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد ایمان به خداوند را مهم ترین عامل عزت بخشیدن به ملتها و دولتها دانست و گفت: اگر سراغ امور دیگر برویم نتیجه ای نخواهیم گرفت.

 

 امروزه شاهد زیاده خواهی برخی کشورها هستیم

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: کشورهای ترکیه و عربستان که از قدرتمند شدن ایران اسلامی به هراس افتاده اند برای کسب موقعیت برای خود دست به جنایت و کشتار زده اند و اینکه بخواهند با حمله نظامی کسب قدرت کنند خیال خام است و شکست جدی خواهند خورد.

 

وی با اشاره به حوادث منطقه و حمله عربستان به کشور یمن ابراز کرد: امروزه شاهد زیاده خواهی برخی کشورها هستیم که فکر می کنند با لشگرکشی و جنایت در کشورها می توانند به عزت و قدرت برسند و قدرتمند تلقی شوند.

 

امام جمعه قزوین در ادامه افزود: این کشورها گاهی حامی داعش هستند و گاهی ادعا می کنند مخالف آنها هستند اما همه می دانند با نوکری آمریکا نمی توان به عزت و قدرت رسید و در مقابل ملتها ایستاد.

 

استکبار جهانی باز هم فتنه دیگری به راه انداخته

 

نماینده ولی فقیه قزوین با بیان این‌که استکبار جهانی باز هم فتنه دیگری را راه انداخته است اظهار داشت: در سوریه، عراق و یمن تلاش می کند با حملات هوایی جای پایی برای خود درست کنند و برای این کار از کشتار مردم هم ترسی ندارند اما با استقامت مردم و لطف الهی این فتنه ها نیز شکست خواهند خورد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: متاسفانه فتنه های خارجی در داخل هم دنبال هوادار است و گاهی برخی مسائلی که از داخل شنیده می شود همسو با فتنه خارجی است که باید هوشیار باشیم.

 

خطیب نماز جمعه قزوین با بیان این‌که برخی مسؤولان گفته های همسر امام را مطرح کرده و شیطنت می کنند ابراز داشت: باید گفت چرا به خود امام تاسی نمی کنید و بدانید اگر بخواهید دوباره منشأ تفرقه و دو دستگی شوید و رخنه میان صفوف مردم ایجاد کنید با خشم مردم روبرو خواهید شد.

 

وی در ادامه افزود: انتظار داریم این افراد تکلیف خود را روشن کنند و آبروی خود را با کسانی که هیچ آبرویی ندارند و فتنه گرند گره نزنند در غیر این صورت کسانی که پای رهبری ایستاده اند و تابع ولی فقیه هستند تکلیف آنها را روشن خواهند کرد.

 

 امروز با اقتدار ارتش و سپاه امنیت کشور برقرار است

 

نماینده ولی فقیه قزوین در ادامه با اشاره به مناسبت های هفته و روز ارتش گفت: با درایت امام راحل از توطئه منافان در فروپاشی ارتش در ابتدای انقلاب جلوگیری شد و امروز نیز با اقتدار ارتش و سپاه امنیت کشور بخوبی برقرار شده است.

 

وی در پایان درباره روز تاسیس سپاه پاسداران هم بیان کرد: سپاه افتخار کشور است و امام با بیان جمله زیبای خود که "ای کاش من هم یک پاسدار بودم" حق مطلب را در مورد این نیروی مردمی ادا کردند./955/پ201/ب4

ارسال نظرات