۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۵۵۴۰۴
نماینده ولی فقیه در نجف آباد:

مزدوران سعودی و وهابیت در برابر عظمت اسلام نابود خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی گفت: وحدت و استقامت مردم مسلمان یمن در دفاع از آزادی و استقلال خود، مزدوران سعودی و وهابیت را نابود خواهد کرد.
حجت الاسلام حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نجف آباد، ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در به خاک و خون کشیدن مردم یمن گفت: خائنان و حاکمان مزدور سعودی که بدو تولدشان با خونریزی و غارت بود، با وهابیت که ساخته دست استعمار است، پیوند اخوت بسته اند.

 

وی کشورگشایی مزدوران سعودی را یکی از علل حمله به یمن بیان کرد و افزود: وهابیت و آل سعود برای رسیدن به هدفشان، دست به تربیت گروه های تکفیری و خونخواری هم چون داعش زدند که در تاریخ بشریت چنین جنایاتی سابقه نداشته است و این مزدوران و دست پروردگان استعمار و اسرائیل کار را به جایی رساندند که به اسم اسلام و توحید فجیع ترین جنایات تاریخ بشریت را رقم زدند.

 

حجت الاسلام حسناتی یکی از نقشه های دشمن در این حملات را بر هم زدن اتحاد میان مسلمانان برشمرد و گفت: اختلاف میان عجب و عرب و شیعه و سنی نقشه ای که دشمن در کشاکش این جنایات به دنبال دستیابی به آن است در حالی که در عراق، سوریه و یمن شاهد هستیم که مسلمانان از هر طایفه و مذهبی در کنار یکدیگر در صف مقاومت ایستاده اند.

 

وی در ادامه بیان داشت: استعمارگران و دشمنان اسلام باید از جنایات گذشته درس می گرفتند که کودک کشی، ویران کردن منازل و مراکز فرهنگی در نبردی که حدود 1ماه از آن می گذرد، راه موفقیت بر یمن و دیگر کشورهای اسلامی نیست و عظمت اسلام هیچ گاه از میان نخواهد رفت و جنگ با مفسدان و استعمارگران جهان تا رسیدن به استقلال کامل باقی خواهد ماند.

 

نماینده ولی فقیه در نجف آباد با اشاره به روز ارتش و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 58 گفت: این گرامیداشت ها یک پیام دارد و آن نعمت بزرگی به نام امنیت است که در سایه وجود چنین نیروهایی در کشور شاهد هستیم و تشکیل این گروه ها به برکت تدبیر و اخلاص امام راحل فرمانده کل قوا است که در آغارین روزهای انقلاب با تشکیل چنین گروه هایی امنیت را به جامعه بازگرداند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آن چه دشمنان را بیش از هر زمان دیگر دچار هراس کرده است و در مذاکرات شاهد هستیم چگونه ذلیلانه در برابر ایران ایستاده اند، بر اثر وحدت و انسجامی است که میان نیروی های نظامی ایران برقرار است و قدرت نظامی ایران که اکنون در سطح منطقه و دنیا به یکی از ابرقدرت های جهان تبدیل شده است، ایران را به امنیت ترین کشور دنیا تبدیل کرده است.

 

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به آغاز ماه رجب، ماه خلوص و بندگی گفت: همان گونه که بعضی از اشخاص و مکان ها برای ما مقدس است، بعضی از زمان ها نیز تقدس ویژه و خاصی دارد و ماه رجب یکی از این زمان ها است که شاهد میلاد ائمه معصومان و فرصتی برای بهره گیری از انوار الهی است.

 

وی در ادامه افزود: بشریت در چنان ذلت و تاریکی فرو رفته است که به جای بهره گیری از ائمه معصومین، دست به مبارزه با آنها زدند تا جایی که حتی تاریخ ولادت و شهادت این بزرگواران در تاریخ باقی نمانده است که به فرموده امام باقر، سخنان ما قلب ها را زنده می کند و اگر قلب ها زنده شود، جامعه نورانی خواهد شد.

 

امام جمعه نجف آباد از دیگر مناسبت های هفته آینده را سالروز انقلاب فرهنگی بیان کرد و گفت: فرهنگ روح یک جامعه است و امروز دشمنان بعد از بی نتیجه ماندن تمام نقشه هایشان وارد میدان فرهنگی شده اند تا از این طریق مردم را به سمت هرزگی، بی هدفی، بحران هویت بکشانند.

 

وی در ادامه بیان کرد: انقلاب ایران برگرفته از فرهنگ ناب اسلامی است و امروز باید بیش از هر زمان دیگر از این ذخیره عظیم فرهنگی در جهت سبک زندگی، عظمت زن و خانواده و جوانان استفاده کنیم و با این معارف آشنا شویم./1306/پ202/ب4

ارسال نظرات