۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۵۵۵۵۲
نماینده مجلس:

بهره گیری از ظرفیت های داخلی مهم ترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی، بهره گیری از ظرفیت های داخلی کشور را مهم ترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
يوسفيان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی و تحقق آن از اهمیت والایی برخوردار است که باید در این راستا تلاش های گرانقدری صورت گیرد.

 

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان این که باید اقدامات ارزشمندی برای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گیرد، بیان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی برکات و ثمرات بسیاری برای کشور دارد.

 

وی با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: رویکرد مجلس در سال 93 بر این بود تا در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام های خوبی بردارد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی تلاش کرد تا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی قوانین لازم را تصویب کرده و حرکت های شایسته ای در این مسیر بردارد.

 

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس نسبت به پیگیری و تصویب قانون ابلاغ رفع موانع تولید گام برداشته است، گفت: کمیسیون ویژه ای در این راستا تشکیل شد تا نسبت به پیگیری و تصویب قانون رفع موانع تولید گام بردارد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با تاکید بر این که بهره گیری از ظرفیت های داخلی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی می شود، بیان داشت: باید حمایت های لازم از تولیدات داخلی و ظرفیت های موجود در کشور صورت گیرد.

 

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور، تصریح کرد: دولت و مجلس باید از همه توان خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره گیری کرده و تلاش های ارزشمندی در راستای تحقق آن داشته باشند.

 

وی در پایان، خاطرنشان کرد: اگر تلاش کنیم تا اقتصاد مقاومتی به نحوی شایسته محقق شود سبب خواهد شد تا در برابر هجمه های اقتصادی و تحریم های دشمنان مقاوم و مستحکم باشیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات