۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۵۵۶۱۴
امام جمعه موقت اهواز:

تحولات منطقه به سود مظلومان رقم خواهد خورد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با اشاره به تهاجم عربستان به خاک یمن گفت: بزودی متجاوزان شکست و منطقه شاهد تحولی بزرگ خواهند شد.
حجت الاسلام حاجتي، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام احمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که تهاجم به یمن اشتباه بزرگی است، گفت: شکست سنگین در انتظار متجاوزان است.

 

وی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد یمن را بسیار جامع توصیف و عنوان کرد: این فرمایشات فواید راهبردی برای کشور، انقلاب اسلامی و دوستداران راه سعادت در جهان دارد.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که رهنمودهای رهبری هشدارهای تندی به عربستان و هم پیمانانش در منطقه به همراه داشت گفت: این هشدارها به رژیم آل سعود بی سابقه است.

 

وی افزود: این هشدار تند به سبب جنایت هایی است که این رژیم در حق مردم بی گناه یمن مرتکب می شود.

 

حجت الاسلام حاجتی با بیان این که امام خمینی(ره) در دوران پیروزی انقلاب صدور انقلاب اسلامی را پیش بینی کرده بود، گفت: با توجه به رخدادهای منطقه و رسوا شدن حکومت های وابسته این واقعیت بیش از گذشته روشن شده است.

 

امام جمعه موقت اهواز ابرازداشت: بیداری اسلامی در منطقه در حال گسترش است و کشورهای مستبد نمی توانند مانع این حقیقت شوند.

 

وی افزود: یکی از کشورهای که در زمینه بیداری اسلامی پیشتاز و مردم و احزاب آن در مبارزه با حکومت های وابسته پیشگام بودند کشور یمن است.

 

حجت الاسلام حاجتی فرار رییس جمهور یمن را نشانه وابستگی وی به عربستان توصیف و عنوان کرد: مردم یمن عبدربه منصور هادی را به عنوان رییس جمهور قبول ندارند.

 

عربستان در یمن با القاعده همکاری می کند

 

امام جمعه موقت اهواز با اشار به این که تهاجم عربستان با رضایت و همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا انجام می شود، گفت: این تهاجم سبب شد تا برخی استان های یمن در دست القاعده بیفتد.

 

وی در پایان اظهار داشت: تناقض غرب هم اکنون برای همگان آشکار شده زیرا آن ها ادعا می کردند که مخالف گروهای تروریستی هستند اما همکاری آن ها با آل سعود سبب قدرتمند شدن این گروهای تروریستی شده است./9452/ت302/ب4

ارسال نظرات