۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۲۵۵۶۲۱

آمار شهدای روحانی در سال 94 تکمیل خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ جانشین ستاد کنگره شهدای روحانی سراسر کشور گفت: جمع‌آوری آثار شهدای روحانی به عنوان یک نهضت جهادی در سال 94 پیگیری می‌شود.
يحيي عقيلي

یحیی عقیلی جانشین ستاد کنگره شهدای روحانی سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان نهضت جهادی جمع‌آوری آثار شهدای روحانی در ستاد کنگره شهدای روحانی خبر داد و گفت: جمع‌آوری آثار شهدای روحانی در بین همرزمان و همشهریان و اقوام و دیگران به عنوان یک نهضت جهادی در سال 94 پیگیری می‌شود.


عقیلی با اشاره تولیداتی که از آثار شهدای و ایثارگران طلبه تهیه شده است، گفت: در صدد هستیم که تولیداتی از جمله کتاب، نرم‌افزار، سایت را در این زمینه فراهم کنیم.


وی به سفرهای استانی ستاد کنگره اشاره کرد و گفت: سفرهای استانی به همراه برنامه‌هایی به منظور ارتقاء سطح کیفی یادواره‌ها، با همکاری امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در سطح استان‌های مختلف در دستور کار برنامه های سال 94 ستاد کنگره شهدای روحانی است که با همت اعضا تحقق می‌یابد.


جانشین ستاد کنگره شهدای روحانی سراسر کشور از احداث نهادهای مردمی در زمینه معرفی شهدای روحانی ابراز داشت: در برنامه کاری اتحاد در بین سازمان‌ها و نهادها را در دستور کار داریم و لازم دانسته شده که با همکاری حوزه‌های علمیه، سپاه پاسداران و بنیاد شهید بسیج تشکیل می‌شوند و ستادهای مردم نهاد را تاسیس می‌کنند.


عقیلی به را‌ه‌اندازی ستاد شهدای روحانی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های دیگر در عرصه شناسایی و معرفی شهدای بین الملل با مراکزی همچون جامعه‌المصطفی العالمیه، سازمان فرهنگ، ارتباطات، روابط بین الملل حوزه‌های علمیه و بیوت دفاتر علما در خارج از کشور فعالیت می‌کنند، همکاری لازم را به عمل می‌آوریم./978/ت302/ف

ارسال نظرات