۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۲۵۵۶۴۴
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

انقلاب اسلامی ایران در سایه محبت حضرت فاطمه شکل گرفته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در سایه محبت حضرت فاطمه(س) شکل گرفته است، گفت: در پی همین محبت است که مردم به تبعیت خود از ولایت می بالند و آن را با هیچ چیز دیگر عوض نخواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه شنبه، 29 فروردین ماه، در دیدار امام جمعه و برخی از مدیران شهرستان کوهرنگ با وی که به مناسبت سال جدید و پیمان مجدد با ولایت صورت گرفت، با اشاره به هفته بزرگداشت روز زن، حضرت فاطمه(س) را صاحب اصلی جهان دانست و اظهار داشت: به یقین ایشان واسطه فیض الهی در همه زمینه ها و علت آفرینش جهان هستند که باید در همه عرصه ها الگو قرار گیرند.

 

وی مردم ایران اسلامی را محبان راستین حضرت زهرا(س) دانست و تصریح کرد: همه مسلمانان و کشورهای اسلامی خود را محب حضرت زهرا(س) می دانند اما متأسفانه این ادعای خود را تنها در حرف نشان داده اند و در عمل نتوانسته اند این بانوی بزرگ اسلام را الگوی خود قرار دهند.

 

امام جمعه شهرکرد عمل کردن به دستورات را شرط لازم محب بودن دانست و ابراز داشت: تنها ایران اسلامی که ام القرای اسلام ناب است توانسته در عمل محب اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه(س) باشد و این به برکت مدیریت و رهبری فرزانه انقلاب است که باید قدر آن را دانست.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، ولایتمداری را مهم ترین ویژگی حضرت زهرا(س) دانست و با تأکید بر این که ایشان خود صاحب مقام ولایت بر ائمه اطهار بودند، اما قربانی راه ولایت شدند، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه(س) خود را فدای ولی زمانش کرد و این مهم ترین شاخصه این بانوی گرامی اسلام است که ایرانیان در عمل ان را نشان داده اند و به خود نیز می بالند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در سایه محبت حضرت فاطمه(س) شکل گرفته است، گفت: در پی همین محبت است که مردم به تبعیت پذیری خود از ولایت می بالند و آن را با هیچ چیز دیگر عوض نخواهند کرد.

 

این مقام مسؤول، محبت فاطمی را یکی از مصادیق بارز نعمت های پروردگار متعال دانست و افزود: به یقین این نعمت، شاخص همه نعمت ها است که غفلت از آن، سبب بی توجهی به سایر نعمت ها می شود و این بزرگ ترین خسران است.

 

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، بی توجهی به نعمت های الهی را سبب عذاب الهی دانست و با بیان این که باید بکوشیم این باور در جامعه به خوبی نهادینه شود، اظهار داشت: مسؤولان باید با عنایت به همین نعمت ها و با نگاه فاطمی به مردم خدمت کنند تا همه مشکلات برطرف شود.

 

وی با اشاره به محرومیت های استان چهارمحال و بختیاری و در رأس آن شهرستان کوهرنگ، کار شبانه روزی را لازمه رشد و ارتقای همه جانبه استان دانست و ابراز داشت: باید همه همدل و هم زبان به میدان عمل بیاییم و برای رفع محرومیت تلاش کنیم و این نیاز امروز استان ما است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که باید مشکلات اولویت بندی و به گوش مسؤولان رده های بالاتر استانی و کشوری رسانده شوند، اظهار داشت: بنده پس از سفرهای بسیار به این منطقه و مشاهده مشکلات مردم از نزدیک، در بسیاری از موارد کمبودها را با رهبر فرزانه انقلاب درمیان گذاشته ام که به فضل الهی عنایات ویژه ایشان به خوبی شامل حال این منطقه در جهت رفع محرومیت قرار گرفته است.

 

این مقام مسؤول از اختصاص 5 میلیارد تومان جهت بررسی و مطالعات تونل بازفت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: باید بکوشیم کارهای اساسی و در اولویت هر چه زودتر آغاز به مکار کند تا این منطقه از بن بست رها شودکه احداث این تونل یکی از کارهای اساسی برای رفع محرومیت این منطقه خواهد بود./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات