۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۵۵۶۷۹

برگزاری جشن ولادت امام محمد باقر در مدارس علمیه خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ جشن ولادت امام محمد باقر(ع) در حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی و بقاع متبرکه استان با حضور طلاب و روحانیان برگزار می‌شود.
ولادت امام محمد باقر(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، جشن ولادت امام محمد باقر(ع) در حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی و بیش از 500 مسجد به صورت محوری با حضور طلاب و روحانیان برگزار می‌شود.

 

در برگزاری مراسم این جشن بیش از 600 مبلغ به صورت بومی و مستقر با مساجد، بقاع متبرکه و هیأت‌های مذهبی همکاری خواهند داشت.

 

همچنین طلابی که به صورت هفتگی در روستاهای خراسان جنوبی حاضر می‌شوند برای مردم پیرامون شخصیت حضرت امام محمد باقر(ع) و نقشی که ایشان با تربیت شاگردان برجسته در گسترش فرهنگ ناب اسلام ناب محمدی داشتند سخنرانی کرده و مسائل روز جامعه و بین‌الملل را به صورت ویژه برای مردم تبیین خواهند کرد.

 

همچنین با توجه به این که در آستانه سالروز شکست نظامی آمریکا در طبس هستیم مبلغان در خصوص این موضوع در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی برای مردم سخنرانی کرده و نقش نفاق را در این تجاوز به کشور برای مردم تبیین خواهند کرد.

 

اضافه بر این بسیج طلاب و روحانیان خراسان جنوبی در آستانه ایام تابستان و تعطیلی از طلاب و روحانیان برای شرکت در کاروان‌های طرح هجرت و همچنین همراهی طلاب در کاروان‌های دانشجویی ثبت نام کرده و امسال در ایام ماه مبارک رمضان طرح‌های هجرت در مناطق محروم به صورت 10 روزه و یک ماه برگزار می‌شود.

 

لازم به ذکر است که طلابی که خواهان حضور در برنامه فرهنگی و تبلیغی و همچنین طرح هجرت در مناطق مختلف خراسان جنوبی هستند می‌توانند به دفاتر بسیج در مدارس خود برای ثبت نام مراجعه کرده و مدت و مکان اعزام خود را مشخص کنند./968/پ203/ب5

ارسال نظرات