۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۵۵۷۳۰
آیت الله ایمانی:

رسیدن به آرمان‌های بلند نیازمند همدلی و همزبانی است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله ایمانی با بیان این‌که نامگذاری امسال به عنوان دولت و ملت و همدلی و همزبانی یک شعار نیست، بلکه یک زیرساخت است، گفت: اگر این زیرساخت به شکل خوبی محقق شود جامعه ما به رشد و کمال خواهد رسید.
آيت الله ايماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله اسد الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤولان و مدیران ارشد استان که با حضور فرمانده پادگان بعثت، فرمانده موشکی نیروی دریایی سپاه، فرماندهی گروه پدافند کمیل، مدیر جهاد کشاورزی استان، شهردار و اعضای شوری اسلامی شهر صدرا، مدیرکل امور مالیاتی استان فارس، مدیریت بیمه ایران، دانا و البرز، جامعه اسلامی فرهنگیان و جامعه اسلامی کارگران در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، گفت: مسؤولان باید با فعالیت های فراوان آینده ای خوب و پر از امید را برای ملت ایران رقم بزنند.


وی در ادامه با اشاره به این‌که ماه رجب در بین ماه های حرام دیگر، یک ماه فردی است، افزود: ماه رجب نخستین ماه حرام از ماه‌هایی است که در قرآن هم وجود دارد که به عنوان یک ماه فردی هم در بین ماه های دیگر حرام نام گرفته است به صورتی که نه قبل از آن و نه بعد از آن ماه حرام دیگری وجود ندارد.


آیت‌الله ایمانی خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی ماه‌های حرام که قرآن هم آن را یک حقیقت می‌داند یعنی درباره ماهیت ماه ها بیان می‌کند.


وی اظهار داشت: فلسفه وجودی ماه حرام این است که بشر بهانه ای پیدا کند که از جنگ و خونریزی دست بردارد و به زیست مسالمت آمیز دست پیدا کند.


نماینده ولی فقیه بیان کرد: ماه رجب ماه دور شدن از عذاب الهی و برخورداری از برکات خداوند است و خداوند بعثت پیامبر اکرم(ص) را نیز در روز بیست و هفتم این ماه قرار داده که امری بی‌نظیر و حساب‌شده است.


وی ابراز کرد: حرکت‌هایی که جامعه ما در عرصه انتخابات، عرصه اقتصاد، عرصه سیاست خارجی و تحولی که در حال شکل گیری است و یک کشور برابر شش کشور انجام داده است، در این شرایط زیرساخت رسیدن به همه این آرمان‌ها وحدت کلمه و همدلی و همزبانی است.


آیت الله ایمانی ادامه داد: اگر این زیر ساخت ها تحقق پیدا کند، همه برنامه ها هم پشت سر آن محقق خواهد شد، از این رو همدلی و همزبانی را نمی توانیم یک شعار بنگریم.


وی تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند استان فارس در قله است، از این رو بحمد الله مجموعه استان فارس قدم های مستحکمی برای ایجاد اقتصاد و عرصه های دیگر برداشته است.

 

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: استان فارس در شرایط مطلوبی قرار گرفته است و این شرایط مطلوب نشان‌ دهنده این است که مدیران و مسؤولان کارهای خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.


وی در پایان بیان کرد: کارهایی که جوانان استان فارس برای بهبود اقتصاد و مسائل کشور انجام می دهند برای خودکفایی کشور است و امروز جوانان این مملکت به ویژه جوانان استان فارس این کار را به خوبی انجام می دهند./839/پ202/ح

ارسال نظرات