۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۲۵۵۸۲۱
استاندار چهارمحال و بختیاری:

ولایت فقیه بهترین محور همدلی و همزبانی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار چهارمحال و بختیاری، ولایت فقیه را رمز موفقیت و پیروزی جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب برشمرد و گفت: همدلی به معنای اتحاد و برادری بوده و بهترین محور برای این اتحاد و همدلی، ولایت ‌فقیه است.
قاسم سليماني، استاندار چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست مشترک ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و شورای اسلامی این استان، با اشاره به این که چگونگی ارتباط درست با ائمه جمعه، گروه های سیاسی و بحث های قومی و قبیله ای از مهم ترین دغدغه های بنده در آغاز مسؤولیتم در این استان بوده است، گفت: به لطف خدا و با همکاری و عنایت حجت الاسلام والمسلمین نکونام، به خوبی توانستم با ائمه جمعه، جناح های سیاسی با هر سلیقه و در یک کلام با همه گروه ها و طیف ها ارتباط سازنده در جهت رشد همه جانبه استان برقرار سازم.

 

وی اعتدال در کارها را مهم ترین خط مشی خود در مدیریت کلان استان بیان کرد و افزود: اگر امروز در استان همدلی و هم زبانی به خوبی مشاهده می شود و همه متحد و برادر هستند در سایه کمک همگانی است و این مسأله باید ادامه داشته باشد و همگان در جهت تقویت آن وارد میدان شوند.

 

سلیمانی با بیان این که نامگذاری امسال نقش مهمی در پیشبرد مذاکرات هسته ای در کشور داشته است، خاطرنشان کرد: دولت انتقادهای سازنده را به جان می خرد و از آن ها برای پیشبرد اهداف نظام استفاده خواهد کرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که انتقادها در بحث مذاکرات هسته ای سبب می شود که تیم دیپلماسی با دقت و با مراقبت بیشتر مذاکرات را پیش برد، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال باید همدل و هم‌زبان بود یعنی هر آنچه را که بهزبان می‌آوریم در دل نیز به آن معتقد باشیم.

 

این مقام مسؤول ولایت فقیه را رمز موفقیت و پیروزی جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب برشمرد و تصریح کرد: همدلی به معنای اتحاد و برادری بوده و بهترین محور برای این اتحاد و همدلی، ولایت ‌فقیهاست.

 

عالی ترین مقام دولت در چهارمحال و بختیاری نقد منصفانه بدون تخریب را کمک به رشد جامعه دانست و از مسؤولان و مردم خواست تا ازهرگونه موضع‌گیری‌هایی که موجب اختلاف می‌شود، پرهیز کنند.

 

وی به تشریح اولویت های کاری استان در سال جدید نیز اشاره کرد و با بیان این که ردیف های بودجه ای خوبی برای امور فرهنگی در سال 94 لحاظ شده است، ابراز داشت: مهم ترین اقدام فرهنگی در استان که مردم سال ها منتظر آن هستند، بهره برداری از فرهنگسرای بزرگ استان است که پس از سال ها انتظار، در خردادماه با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح می شود.

 

سلیمانی با تأکید بر این که هیچ دولتی بدون حمایت مردم قادر به پیشرفت و رشد نخواهد بود، گفت: اگر خواهان خدمت‌دهی و رشد استان در عرصه‌های مختلف هستیم باید دولت و ملت در کنار هم گام بردارند و با حفظ اتحاد، مسیر رشد و ترقی استان را هموار کنند و این شدنی است./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات