۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۵۵۸۲۸

تقدیر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از اقدامات فرهنگی امام جمعه بجنورد

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از اقدامات فرهنگی و اعتقادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد تقدیر کرد.
ديدار دبير شوراي فرهنگ عمومي كشور با امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام حسین شاهمرادی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، از تلاش ها و اقدامات فرهنگی و اعتقادی وی در استان تجلیل کرد.

 

حجت الاسلام شاهمرادی در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اقدامات فرهنگی و دینی نهاد امامت جمعه در بجنورد را ملموس و مؤثر ارزیابی کرد و افزود: باید فعالیت های فرهنگی انجام شده در استان، به سایر نقاط کشور نیز تعمیم داده شود.

 

وی با تأکید بر لزوم نهادینه کردن ارزش های اسلامی در جامعه با استفاده از شیوه های اصولی، خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده از سوی نهاد امامت جمعه در مرکز استان خراسان شمالی زمینه ساز رشد و احیای فرهنگی استان می شوند.

 

حجت الاسلام شاهمرادی بر تداوم و توسعه این روند نیز تأکید کرد و گفت: باید همه مدیران و دستگاه های استانی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و اعتقادی، همکاری و هماهنگی مناسبی با ائمه جمعه داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی نیز در این دیدار، با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای سال جدید، اظهار کرد: تشکیل کمسیون های مرتبط با حضور اعضای نخبه و کاردان مذهبی، مهم ترین راه حل رفع مشکلات فرهنگی در استان ها محسوب می شود.

 

به گفته رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی، در این استان تمامی دستگاه های فرهنگی در راستای اعلام راهکارهای مناسب برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اجرای این برنامه ها پس از تصویب، آمادگی کامل دارند.

 

گفتنی است، در این دیدار حجت الاسلام شاهمرادی و امام جمعه بجنورد ضمن بررسی راهکارهای تحقق اهداف مهندسی فرهنگی مد نظر رهبر معظم انقلاب، بر حل سریع چالش های فرهنگی در استان خراسان شمالی تأکید کردند.

 

حجت الاسلام حسین شاهمرادی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به منظور شرکت در همایش منطقه ای شورای فرهنگ عمومی صبح امروز به استان خراسان شمالی سفر کرد.

 

وی در این سفر دو روزه در برنامه هایی نظیر همایش منطقه ای شورای فرهنگ عمومی، نشست با استاندار خراسان شمالی، نشست با امام جمعه بجنورد و رییس شورای فرهنگ عمومی استان، نشست با دبیر شورای فرهنگ عمومی استان، حضور در گلزار شهدا و حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا(ع)، نشست با اصحاب فرهنگ و هنر، برپایی نشست خبری با خبرنگاران و غیره شرکت خواهد داشت./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات