۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۵۵۹۲۱
چهارم اردیبهشت ماه؛

آزمون ورودی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ آزمون ورودی متمرکز پذیرش حوزه علمیه خراسان روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه به صورت همزمان در استان های خراسان برگزار می شود.
آزمون ورودی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام شیردل ناصری‌نژاد، مسؤول دفتر پذیرش و تحقیقات حوزه علمیه خراسان با اعلام این خبر گفت: آزمون ورودی متمرکز پذیرش حوزه علمیه خراسان در دو دوره بلندمدت و سفیران هدایت (برادران و خواهران) روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه ساعت 9صبح به صورت همزمان در 65 حوزه امتحانی در شهرستان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: متقاضیان باید از اول تا چهارم اردیبهشت ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی حوزه علمیه خراسان به نشانی www.hozehkh.com  کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

 

مسؤول دفتر پذیرش و تحقیقات حوزه علمیه خراسان ادامه داد: نتیجه آزمون کتبی چهارم خردادماه از طریق سایت حوزه علمیه خراسان اطلاع رسانی می‌شود.

 

وی با بیان این که مکان‌های برگزاری آزمون در شهر مشهد مدرسه آیت الله خوئی(ره) برای مقطع راهنمایی برادران، دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای مقطع متوسطه برادران و دبیرستان 17 شهریور برای مقطع متوسطه خواهران در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: محل حوزه های امتحانی شهرستان ها نیز در کارت ورود به جلسه متقاضیان، قید شده است.

 

حجت الاسلام شیردل از مرکز رسیدگی به امور جماعات مساجد، صداوسیمای خراسان رضوی، اداره کل تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، دفتر همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اداره کل مخابرات خراسان رضوی، آستان قدس رضوی، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون طرح هجرت و مستقر، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه امام رضا(علیه السلام)، آموزش و پرورش مشهد، شهرداری‌های مشهد و شهرستان‌های استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، رسانه ملی و خبرگزاری‌ها و تمام سازمان‌ها و نهادهایی که با دفتر پذیرش و تحقیقات حوزه علمیه خراسان، همکاری و مساعدت داشته‌اند، تقدیر و تشکر کرد./930/د102/ب5

ارسال نظرات