۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۵۵۹۶۹

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با انتخاب دفتر شمال‌غرب خبرگزاری رسا در تبریز به عنوان رسانه فعال در ستاد دهه فجر از این رسانه تقدیر به عمل آورد.
خبرگزاري رسا

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: خوشبختانه ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در سال 1393 همچون سال‌های قبل با همکاری نهادها و کمیته‌های مربوطه برگزار شد.

 


وی با بیان این‌که برخی دستگاه‌های دولتی، رسانه‌ها و کمیته‌های اجرایی برنامه‌های دهه فجر همکاری بیشتری با ستاد بزرگداشت دهه فجر استان داشته اند، اظهار داشت: از میان تمامی کمیته‌ها و نهادهایی که با این ستاد تعامل و همکاری داشته اند، به ترتیب دفتر نماینده ولی فقیه در استان، استانداری، شهرداری تبریز، سپاه عاشورا و آموزش و پرورش بیشترین همکاری را داشته اند.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: در میان کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان نیز به ترتیب، کمیته‌های  فضاسازی و تزئینات شهری، بسیج، فرهنگیان و دانش آموزی، روستایی و عشایری و حوزه و روحانیت رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: کمیته‌های کودک و نوجوان، ایثارگران، نیروهای مسلح با مسؤولیت قرارگاه عملیاتی 21حمزه سیدالشهدا، ارتباطات و اطلاع رسانی و اداره کل ورزش و جوانان حائز رتبه های ششم تا دهم بوده اند.

 


وی خاطرنشان کرد: از میان میان خبرگزاری‌های فعال در پوشش اخبار و برنامه های دهه فجر استان، با تقدیر ویژه از خبرگزاری ایرنا(به عنوان برترین خبرگزاری)، از خبرگزاری های رسا، فارس، مهر، شبستان و پایگاه خبری آناج تجلیل به عمل می آید.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده افزود: از میان نشریات محلی نیز با تقدیر ویژه از روزنامه مهد آزادی(به عنوان برترین نشریه) از روزنامه صائب تبریز، هفته نامه نقیب و روزنامه ساقی تقدیر و تشکر خواهیم کرد./854/ت302/ب4

ارسال نظرات