۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۲۵۶۰۶۷
دبیر مجمع قاریان قرآن خوزستان:

تحقق رهنمودهای رهبری اولویت جامعه قرآنی خوزستان است

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع قاریان قرآن خوزستان با اشاره به ثبت مجمع قاریان قرآن خوزستان به عنوان سازمانی مردم نهاد اظهارداشت: مهم ترین اولویت این نهاد پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
قرآن کريم قرآن مجيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مهدی دغاغله،دبیر مجمع قاریان خوزستان، در گردهمایی مجمع قاریان قرآن خوزستان، که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، ابرازداشت: رهبر معظم انقلاب بر گسترش فعالیت های قرآنی تأکید دارند و این مجمع تحقق این خواسته را اولویت خود می داند.

وی افزود: هم اکنون حرکتی در کشور وجود دارد که به همت بسیاری از مسؤولان ایجاد شده و آن ایجاد جو معنوی میان مردم است.

دغاغله گفت: امروز شاهد گسترش فتنه و بحران در سراسر جهان هستیم و چیزی که سبب می شود تا جامعه ای امن و آرام داشته باشیم تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) است.

قاری ممتاز کشوری قرآن با اشاره به گسترش فعالیت های قرآن در خوزستان بیان داشت: در این دستاورد مهم نهاد های دولتی و مردمی شرکت داشتند.

وی ابرازداشت: همه ساله شاهد اختصاص بودجه مناسبی برای فعالت های دین و فرهنگی در کشور هستیم؛ بنابراین فعالیت های ما نباید تنها در زمینه قهرمان پروری باشد بلکه باید تلاش کنیم فرهنگ قرآن خوانی عمومی شود.

دبیر مجمع قاریان خوزستان گفت: چیز شگفت انگیزی نیست که قاریان ممتاز استان ما همه ساله مقام های در داخل و خارج از استان یا کشور دریافت کنند بلکه مهم این است که بتوانیم این استعدادها را در سطح مردم منتشر کنیم و بازتاب این تلاش را ببینیم.

وی با اشاره به این که گسترش فعالیت های قرآنی سبب کاهش میزان تخلفات در جامعه می شود، اظهارداشت: جوانان اسطوره هایی هستند که برای شکوفایی استعدادهایشان نیاز به پشتیبانی دارند.

دغاغله بیان داشت: در فعالیت های قرآنی توجه شیوه تلفظ و قرائت کافی نبوده و باید به معانی و مفاهیم قرآنی نیز توجه شود.

وی در پایان اظهارداشت: قرآن و مفاهیم آن دارویی برای همه درد های جامعه است و توجه به آن ضروری است./9452/پ203/ب2

ارسال نظرات