۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۲۵۶۲۰۳

نشست مدیران مراکز خدمات حوزه های علمیه شمال غرب کشور برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین جلسه شورای منطقه‌ای مدیران مراکز خدمات منطقه شمال غرب کشور، در مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
مرکز خدمات حوزه‌هاي علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نخستین جلسه شورای منطقه‌ای مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه منطقه شمال غرب کشور ظهر امروز به میزبانی معاونت مسکن در مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی تبریز برگزار شد.


بر اساس این گزارش، شورای منطقه ای شمال غرب کشور طی این جلسه و به ریاست مرکز آذربایجان شرقی و دبیری مرکز آذربایجان غربی آغاز به کار کرد که نخستین مصوبه این شورا، محول کردن مصوبات فرهنگی خانواده های طلاب به مدیران مراکز هر استان بود.


حجت‌الاسلام آزادی خواه، معاون مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور در حاشیه این جلسه به خبرنگار رسا در تبریز گفت: مرکز خدمات با دو هدف شوراهای منطقه ای خود را فعال کرده است؛ هدف اول، بومی سازی برنامه های اجرایی مرکز خدمات است و این با توجه به این‌که کشور بنابر ملاک های همجواری، هم زبانی و فرهنگی به شش منطقه تقسیم بندی شده است، بنا براین از آنجایی که ممکن است نیاز های هر منطقه ای با منطقه دیگر متفاوت باشد، نیاز ها به صورت منطقه ای رصد می شود.


وی ادامه داد: هدف دوم از تشکیل شوراهای منطقه ای، همکاری مدیران استان ها در حوزه ستادی و تصمیم سازی است، مدیران استان ها این اختیار را دارند تا کلیه ابلاغیه‌ها، مصوبات و دستور العمل‌ها را تعدیل و به ارائه پیشنهادها بپردازند تا در نتیجه تصمیم سازی تنها منحصر به ستاد نباشد.


گفتنی است، این جلسه با حضور حجت الاسلام رفیعی، معاون مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه و مدیران مراکز خدمات حوزه های علمیه استان‌های شمال غرب کشور به همراه معاونت مراکز در تبریز برگزار شد./854/پ203/ح

ارسال نظرات