۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۵۶۲۰۷
مدیر حوزه علمیه سجادیه اهواز:

تهاجم به یمن نشانه سرخوردگی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علیمه سجادیه اهواز با بیان این که به سبب شکست خوردن بسیاری از پروژه های استکبار در منطقه بسیاری از نیروهای آن دچار سردرگمی و بحران هستند، گفت: تهاجم به یمن نشانه سرخوردگی دشمن است.
حجت الاسلام سيد عبدالرضا حسيني فر، مدير حوزه علميه سجاديه اهواز

حجت الاسلام سیدعبدالرضا حسینی فر، مدیر حوزه علیمه سجادیه اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که حفظ اتحاد و امنیت جامعه اسلامی از اولویت های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان داشت: حوزه علمیه باید از ظرفیت های خود در این زمینه بهره بگیرد.

وی افزود: گروه های احزاب و نهاد ها باید تلاش کنند تا مصالح شخصی خود را کنار بگذارند و مصالح عمومی و ملی را در نظر بگیرند.

حجت اسلام حسینی فر با بیان این که نام گذاری سال تنها یک شعار نیست بلکه راهکاری برای هماهنگی مؤسسات، نهادهای دولتی و مردمی و مردم است، گفت: در رسیدن به هدف های بلند باید از این شعارها پیروی کرد.

وی افزود: نام گذاری سال، چارچوب و خط مشی دولت و کشور در یک سال را مشخص کرده و در این زمینه راهبردهای ملی و فرا ملی برنامه ریزی می شوند.

مدیر حوزه علمیه سجادیه اهواز ابرازداشت: شعار همدلی و هم زبانی دولت و ملت نشانه وجود ضرورت هایی برای وحدت دولت و ملت و تقویت آن است.

ساخت، عمران و آبادی کشور در گرو تحقق شعار سال است

حجت الاسلام حسینی فر با بیان این که نیروهای استکبار در تلاش هستند تا با ایجاد فشار و تحریم ملت را به زانو در آورند، گفت: در این برهه زمانی حساس نیاز به اتحاد بیشتر احساس می شود.

وی افزود: افزون بر ضرورت های که مشخص شد برگزاری انتخابات پیش رو نیازمند حفظ همدلی و هم زبانی و صمیمت میان دولت و ملت است.

 تهاجم به یمن نشانه سرخوردگی دشمن است

حجت الاسلام حسینی فر اظهارداشت: نیروهای استکبار و کشورهای پیرو آن ها دچار سردرگمی و بحران هستند؛ چرا که بسیاری از پروژه های آن ها در منطقه شکست خورده است.

وی افزود: نمونه های از این سرخوردگی و ذلت مستکبران را در سوریه، عراق و دیگر کشورها می توان مشاهده کرد.

مدیر حوزه علمیه سجادیه اهواز عنوان کرد: باید توجه داشت که دشمن به سبب شکست و سرخوردگی ممکن است به هر کار ناعاقلانه و ابلهانه ای همچون تهاجم به یمن دست بزند و در این مسیر از دست نشاندگان خود بهره گیرد؛ بنابراین حفظ اتحاد و هم بستگی در هر زمانی یک نیاز مهم است.

وی افزود: استکبار در تلاش بوده تا زیر ساخت های مهم کشورهای اسلامی را تضعیف و اتحاد ملی و اسلامی آن ها را کم رنگ جلوه دهد؛ از این رو مسلمانان باید هوشیار باشند.

حجت الاسلام حسینی فر بیان داشت: دشمن برای پیشبرد اهداف پلید خود از حربه هایی همچون اختلافات قومیت و مذهبی و درگیری های طایفه استفاده می کند.

وی افراط گرایی را آفت اسلام و جامعه های اسلامی توصیف و عنوان کرد: گروهی به نام اسلام و از میان مسلمانان با هدف تخریب امت دست به اعمالی ضد اسلامی می زنند که هدف نهایی آن ها خدمت به استکبار و رژیم صهیونیستی است.

وی در پایان گفت: همواره و در هر لحظه ای باید در برابر فعالیت های دشمنان آمادگی داشت تا در صورت بروز هر عملی بتوان واکنش مناسب نشان داد./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات