۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۲۵۶۲۸۹
استاد حوزه علمیه:

عربستان با جنایات خود وحدت مسلمین را خدشه‌دار کرد

خبرگزاری رسا ـ استاد مدرسه علمیه امام صادق(ع) زاهدان گفت: سعودی‌ها با شانتاژ رسانه‌ای سعی کردند حمله به یمن را جنگ شیعه و سنی عنوان کنند.
عربستان

حجت الاسلام امیر هادی‌زاده استاد مدرسه علمیه امام صادق(ع) زاهدان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: عربستان در امور برخی کشورهای منطقه از جمله عراق و سوریه به واسطه حمایت از تروریست‌ها دخالت می کرد.

 

وی ادامه داد: آنها وقتی با روند سیاست گذشته خود به اهدف‌شان نرسیدند به حمله مستقیم روی آوردند آنان به کشورهای اسلامی تجاوز می‌کنند و خود را سردمدار ائتلافی می‌دانند که تمام نیروهای خودفروخته منطقه را علیه کشورهای مسلمان بسیج کنند.

 

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: آنچه که امروز سبب نگرانی بزرگان جامعه اسلامی شده، این است که عربستان، حمله به یمن را به عنوان جنگ طایفه‌ای بین شیعه و سنی مطرح کرده است.

 

وی با اشاره به همدستی آشکار غرب و آل سعود، افزود: آمریکا و اسرائیل در حقیقت امر، مدافعان فکری عربستان در حمله به یمن هستند این جهان خواران، رژیم آل سعود را با وعده و وعیدهای خود پیش انداخته‌اند تا یک نسل کُشی مسلمانان را به دست مسلمانان در قرن 21 رقم بزنند.

 

وی عنوان کرد: حمله یک کشور مسلمان به کشور اسلامی دیگر قطعا تبعات بدی دارد؛ چنانچه مشاهده کردیم که روزنامه الریاض عربستان با تمام وقاحت، هدف حمله به یمن را دخالت‌های ایران در یمن معرفی و به رهبر معظم انقلاب اهانت کرد سعودی‌ها با این گونه اقدامات سعی دارند که جنگ را جنگ شیعه و سنی عنوان و وحدت میان مسلمین را خدشه دار کنند.

 

حجت الاسلام هادی‌زاده خاطرنشان کرد: سازمان ملل و سایر نهادهای حامی حقوق بشر که به ظاهر چنین عنوانی را یدک می‌کشند درباره حمله به یمن بسیار ضعیف عمل کردند در حالی که آنان به بهانه‌های واهی به قوانین جمهوری اسلامی حمله می‌کنند حتی تحریم های ناجوانمردانه علیه ما وضع می‌کنند اما کشوری مانند عربستان که زنان در آن از بسیاری از حقوق طبیعی خود محروم هستند و حتی هنگامی که آشکارا به کشوری مظلوم حمله می‌کند، نهادهای بین المللی در سکوت به سر می برند./831/ت302/ب4

ارسال نظرات