۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۵۶۳۲۲

فراخوان همایش ملی دین و نظریه فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ همایش «دین و نظریه فرهنگی» با رویکرد دین و سیاست‌گذاری فرهنگی از سوی شورای تخصصی حوزه برگزار می‌شود.
دين و نظريه فرهنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش «دین و نظریه فرهنگی» با رویکرد دین و سیاست‌گذاری فرهنگی از سوی شورای تخصصی حوزه با همکای موسسات و نهادهای حوزوی و دانشگاهی در قم برگزار می‌شود.


این همایش در شش موضوع با محوریت «فلسفه فرهنگ»، «نظریه فرهنگی دینی»، «انقلاب اسلامی و نظریه فرهنگی»، «بازخوانی نظریات فرهنگی»، «نظریه‎های فرهنگی و موضوعات و مسائل فرهنگی» و «نظریه فرهنگی و سایر حوزه‎ها» در مهرماه 1394 در شهر قم و در سالن همایش بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برگزار می‌شود.


مهلت ارسال چکیده مقالات بیستم اردیبهشت و مهلت ارسال اصل مقالات بیستم مرداد 1394 اعلام شده است.


گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.shho.ir مراجعه یا با شماره تلفن 37837069 ـ 025 تماس حاصل کنند.


همچنین سیزده مرکز و نهاد حوزوی و دانشگاهی در برگزاری نخستین همایش از سلسله همایش‌های دین و سیاستگذاری فرهنگی مشارکت و همکاری می‌کنند؛ حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دانشگاه باقرالعلوم، مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشکده علوم انسانی دانشگاه اصفهان و مؤسسه علمی فرهنگی اندیشه عصر گذار./978/پ203/ف

ارسال نظرات