۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۵۶۳۳۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

با فرهنگ سازی مناسب از گسترش پدیده شوم طلاق جلوگیری شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با ابراز نگرانی از گسترش طلاق و روند رو به رشد شاخص های آماری آن در جامعه و در بین خانواده ها، گفت: باید با فرهنگ سازی مناسب جلوی این پدیده شوم گرفته شود.
حجت الاسلام خدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام اذن الله خدایی، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در جمع کارکنان این اداره کل با اشاره به کسب موفقیت های متوالی از سوی جمهوری اسلامی ایران در سال جدید گفت: امسال به نام مبارک حضرت زهرا (س) شروع شده است و باید منتظر برکات آن باشیم.

 

این مسؤول در ادامه اظهار داشت: از برکت این نام مبارک در سال جدید در صحنه های بین المللی شاهد موفقیت های خوب نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله در موضوع انرژی هسته ای بودیم.

 

وی در ادامه با اشاره به موضوعات مهم سیاسی و اجتماعی روز و سخنان چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب گفت: در روزهای گذشته سخنان مقام معظم رهبری در بحث انرژی هسته ای و مذاکرات کشورمان با 1+5 بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های جهان داشته است.

 

مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به حمله رژیم آل سعود و کشتار مردم مظلوم یمن تأکید کرد: از دیگر موضوعات روز حمله عربستان و برخی کشورها به مظلوم کشور یمن است که این کشورها در حال آزمایش سلاح های خود بوده و در این میان مردم بی گناه یمن کشته می شوند.

 

حجت‌الاسلام خدایی در ادامه ضمن ابراز نگرانی از افزایش پدیده شوم طلاق در جامعه خاطر نشان کرد: متاسفانه در برخی از شهرها جشن طلاق برگزار می‌شود که این موضوع در جای خود قابل بررسی است و باید با فرهنگ سازی مناسب جلوی این پدیده شوم گرفته شود.

 

مسؤول کمیته مردمی امر به معروف و نهی از منکر در ادامه سخنان خود به عملکرد خوب واحدهای مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان در بخش های مختلف اشاره و از زحمات همه مدیران و پرسنل این اداره کل در کسب موفقیت های این اداره قدردانی کرد.

 

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام فیروز علی خسروی، مسؤول بخش فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گزارشی از توزیع اعتبارات فرهنگی در شهرستان های تابعه ارائه کرد./ 949/پ202/ب4

ارسال نظرات