۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۵۶۵۴۸
مدیر کل اوقاف زنجان خبر داد؛

برگزاری تجمع بزرگ «یمن تنها نمی ماند» در زنجان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ و مردمی «یمن تنها نمی ماند» گفت: این تجمع در راستای حمایت از مردم مظلوم یمن و برای محکوم کردن رژیم آل سعود برگزار می‌شود.
يمن تنها نمي ماند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در جلسه هماهنگی تجمع عظیم یمن تنها نمی‌ماند که در محل اداره کل اوقاف استان برگزار شد، با محکوم کردن حملات بی‌رحمانه رژیم آل سعود به کشور یمن گفت: مقام معظم رهبری در این زمینه فرمایشات روشنگرانه‌ای داشتند.

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه حمله رژیم آل سعود به مردم مظلوم یمن تصریح کرد: سعودی‌ها بدعت بدی در این منطقه گذاشتند که البته خطا و اشتباه کردند، کاری که امروز دولت سعودی در یمن انجام می‌دهد، عینا همان کاری است که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند و قطعا بینی سعودی‌ها به خاک مالیده خواهد شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به تجمع بزرگ و مردمی «یمن تنها نمی ماند» خاطرنشان کرد: در همین راستا سازمان اوقاف و به تبع آن ادارات کل اوقاف در استان‌ها اقدام به برگزاری تجمع عظیم و مردمی با عنوان «یمن تنها نمی‌ماند» خواهند کرد.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به این که این تجمع بزرگ امروز سوم اردیبهشت ماه پس از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد، تأکید کرد: هدف از برگزاری این تجمع محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم آل‌سعود در کشتار مردم بی‌گناه به ویژه کودکان، حمله و تخریب اماکن عمومی و زیرساخت‌های کشور اسلامی یمن است.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه با اشاره به کیفیت و چگونگی برگزاری این تجمع بزرگ مردمی افزود: این تجمع در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان و با حضور مردم مؤمن و ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی  و همچنین با حضور مسؤولان استانی برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه با تأکید بر همکاری بیش از پیش رسانه ملی در اطلاع‌رسانی این تجمع بزرگ، از رسانه‌های محلی و نشریات استان درخواست کرد تا در این راستا همکاری بیشتری داشته باشند و نسبت به اطلاع‌رسانی آن اقدام کنند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان در پایان با اشاره به برنامه های جانبی این تجمع بزرگ مردمی گفت: قرائت قرآن، سخنرانی، قرائت دعای کمیل، مداحی، شعرخوانی و قرائت بیانیه پایانی تجمع، از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این تجمع بزرگ است./949/پ202/ح

ارسال نظرات