۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۵۶۵۵۴
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

پذیرفته شدن 400 نفر در آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان این که در آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران لرستان 400 نفر موفق به کسب نمره قبولی شده اند، گفت: این افراد جهت شرکت در مصاحبه به مدارس معرفی می شوند.
آزمون هاي ورودي حوزه هاي علميه مناطق مختلف کشور

 اکرم مهرابی، معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به این که نتایج آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران اعلام شده است، بیان داشت: داوطلبانی که موفق به کسب امتیاز کافی در این آزمون شده اند، به مرحله مصاحبه راه می یابند.

وی تصریح کرد: انجام مصاحبه از طریق مدارس حوزه های علمیه لرستان و با حضور داوران اعزامی و مدیران مدارس برگزار می شود.

مهرابی در ادامه یادآور شد: داوطلبانی که موفق به کسب امتیاز لازم در آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران استان شده اند، باید با مراجعه به سامانه، نوبت مصاحبه خویش را تعیین کنند.

وی اظهار داشت: زمان برگزاری مصاحبه داوطلبان ورود به حوزه های علمیه خواهران لرستان، 20 تیرماه تا 20 مرداد ماه سال جاری است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به این که در استان لرستان 670 نفر متقاضی ورود به مدارس علمیه استان بودند، خاطرنشان کرد: از این تعداد شرکت کننده در آزمون ورودی حوزه، 400 نفر موفق به کسب نمره قبولی شده اند.

مهرابی با اشاره به این که تعداد پذیرفته شدگان در آزمون ورودی دوبرابر میزان پذیرش مدارس است، تصریح کرد: این افراد جهت شرکت در مصاحبه حضوری، به مدارس معرفی می شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران عنوان داشت: این دوره از مسابقات کشوری، فردا در استان قم برگزار می شود.

معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان افزود: دو نفر از طلاب حوزه های علمیه خواهران لرستان در مرحله کشوری المپیاد علمی شرکت می کنند./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات