۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۵۶۶۲۰

سی و یکمین نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی کلانشهر های کشور در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سی و یکمین نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی کلانشهر ها و مراکز شهرستانی خوزستان و کشور در اهواز برگزار شد.
سی و یکمین نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی کلانشهر های کشور در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  سی و یکمین نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی کلانشهر های کشور، ظهر امروز، با حضور مسؤولان استانی و کشور در هتل پارس اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا، رییس شورای شهر اهواز با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد استان خوزستان اظهارداشت: خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس و مشهد شهدای ایران  به عنوان استانی ویژه شناخته می شود.

وی افزود: خوزستان با منابع طبیعی و انسانی خود توانسته است لقب کلید کشور را به خود اختصاص دهد.

حجت الاسلام سعادت نیا  با اشاره به مراقد و بقاع متبرکه امام زادگان و حضرت دانیال نبی(ع) ابرازداشت: اهواز شهر دوستداران اهل بیت(ع) همچون علی ابن مهزیار اهوازی و شهر امام زمان(عج) است.

رییس شورای شهر اهواز بیان داشت: خوزستان مرکز اقتصادی امن کشور است که در آن صدها شرکت تولیدی و صنعتی در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام سعادت نیا با اشاره به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر در شهرهای گوناگون گفت: این نهادها تا کنون توانسته اند از هدر رفتن ده ها هزار میلیارد ریالی که دولت برای شهرها در گذشته اختصاص می داد جلوگیری کنند.

وی در پایان اظهارداشت: سلامت اجتماعی شهروندان از مهم ترین وظایفی است که بر عهده شورای اسلامی شهر است.

گفتنی است، این همایش با مداحی صادق آهنگران، مرثیه سرای خوزستانی و قرائت قرآن قاسم مقدمی قاری بین المللی خوزستانی آغاز شد./9452/پ203/ب2

ارسال نظرات