۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۵۶۶۳۳
معاون استاندار خوزستان:

مشارکت داوطلبانه مردم در فعالیت های شهری نیازمند زمینه سازی است

خبرگزاری رسا ـ معاون استاندار خوزستان خدمات شهری را ناکافی توصیف و عنوان کرد: شهر ما خانه ما نباید در حد شعار باقی بماند و این نیازمند زمینه سازی است.
خبير ، معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فرج الله خبیر، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، ظهر امروز در سی یکمین نشست معاونین شهرداری های مراکز استانی کشور که در هتل پارس اهواز برگزار شد، گفت: اقدام های عمرانی که در شهرها انجام می شود نیازمند مشارکت مردم است.

 

معاون استاندار خوزستان با بیان این که اقدامات عمرانی برای جلب رضایت شهروندان است، گفت: کارهای عمرانی و فرهنگی باید سبب افزایش احساس آرامش مردم شود و ارتقای مشارکت مردم در امور اجتماعی راه حل این موضوع است.

 

وی افزود: باید شرایطی ایجاد کرد تا مردم با علاقمندی در فعالیت های عمرانی شهر مشارکت کنند و این مسیر نیازمند فرهنگ سازی است.

 

خبیر با اشاره به این که در امور شهری شاهد نارسایی هایی هستیم، اظهارداشت: بسیاری از این نارسایی ها به سبب عدم توجه به شهروندان است.

 

وی با تأکید بر این که برای جلب مشارکت مردم باید ابزار آن را فراهم کرد، بیان داشت: افزایش آگاهی و دانش عمومی از ضرورت‌های شهری بوده که سبب احساس تکلیف مردم برای نگهداری از محیط شهری می‌شود.

 

معاون استاندار خوزستان گفت: شهرها باید دارای شخصیت های شاخص باشند واین شخصیت های شاخص و علما زمینه های می خواهند تا در آن رشد کنند.

 

وی در پایان بیان داشت: توجه به زیر ساخت های شهری و سازه های عمرانی زمینه پرورش آگاهی ها و نخبه پروری است./9452/پ203/ب4

ارسال نظرات