۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۲۵۶۶۷۵
با حضور مراجع و علما؛

مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله ملکوتی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله مسلم ملکوتی در مسجد اعظم قم برگزار شد.
آيت الله مسلم ملکوتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله مسلم ملکوتی امشب در مسجد اعظم قم برگزار شد.


بر اساس این گزارش، حضرات آیات سید موسی شبیری زنجانی، جعفر سبحانی و عبد الله جوادی آملی در این مراسم یادبود حضور داشتند.


همچنین آیات سید احمد خاتمی، عباس کعبی، ابراهیم امینی، سید هاشم حسینی بوشهری، محسن مجتهد شبستری، محسن حیدری، سید محمد غروی، حجج الاسلام والمسلمین ملکا، محمد رضا آشتیانی، سید محمد واعظ موسوی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، استاندار قم، استاندار آذربایجان شرقی، احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس، اعضای جامعه مدرسین، اعضای مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان دفاتر و بیوت مراجع و مدیر حوزه علمیه استان قم از دیگر حاضران در این مجلس بزرگداشت بودند.


حاضران در این جلسه یادبود، با قرائت قرآن و ذکر فاتحه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عالم برجسته دینی علو درجات را برای او از خداوند متعال خواستار شدند.


در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت و گفت: دنیا جای ماندگاری نیست و خداوند این حقیقت را با صراحت در قرآن کریم بیان کرده است، برای انسان هیچ راه فراری از مرگ وجود ندارد.


وی با اشاره به روایتی از امام علی(ع) مبنی بر این که« دنیا محل عبور بوده و جای استقرار نیست» اظهار داشت: باید نیازمندی های قیامت را از دنیا فراهم کرد، اگر انسان خواستار رسیدن به قله های انسانیت است در دنیا می تواند به آن دست پیدا کند./1323/پ202/ج

ارسال نظرات