۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۵۶۷۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

وحدت مسلمانان مهم‌ترین عامل شکست دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که امروز وضعیت کشورهای مسلمان با وجود گروه های تروریستی نگران کننده است، گفت: وحدت مسلمانان مهم ترین عامل شکست دشمن است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به این که فضای جامعه با رجب معطر شده است، گفت: ماه رجب، ماه نیایش و رویش معنویت است.

 

وی با بیان این که در ماه رجب، خداوند در رحمت را به روی بندگانش گشوده است، افزود: امید است بتوانیم در این ماه بهره کافی را ببریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سالروز حمله نظامی آمریکا به ایران در پنجم اردیبهشت ماه خاطرنشان کرد: به لطف و معجزه ی الهی طوفان شن موجب شکست آمریکا شد.

 

وی با بیان این که حادثه طبس برای ما عبرت آموز و عامل رسوایی آمریکا بوده است، عنوان داشت: ما باید از این معجزه الهی درس بگیریم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با گرامی داشت روز شورا، شهر و شهروند گفت: اعضای شورا را مردم انتخاب می کنند، شوراها باید در جهت برطرف کردن مشکلات مردم قدم بردارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر  این که مردم عوارض شهرداری را پرداخت کنند، تصریح کرد: این امر موجب می شود شهرداری وظایف خود را بهتر انجام دهد.

 

تقویت فرهنگ شهروندی در جامعه ضروری است

 

حجت الاسلام والمسلیمن میرعمادی با بیان این که باید فرهنگ شهروندی را در جامعه تقویت کنیم، عنوان داشت: مردم باید در راستای حفظ و نگه داری فضای سبز و نظافت شهر همکاری داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حمله آل سعود به یمن یادآور شد: این حمله موجب کشته شدن افراد بی گناه و وارد شدن خسارت های زیادی شد.

 

وی با اشاره به پیش بینی رهبر معظم انقلاب در رابطه با شکست آل سعود در یمن افزود: مقاومت مردم یمن مهم ترین عامل شکست آل سعود است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که رژیم آل سعود با حمایت آمریکا به یمن حمله کرده است، عنوان داشت: استراتژیک آمریکا، استراتژیک اشتباهی بوده است.

 

وی با اشاره به این که آمریکا به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است، بیان داشت: آمریکا با حمایت گروهک های تروریستی داعش به دنبال کشته شدن مسلمانان و ایجاد تفرقه است.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که ما از آمریکا و اسراییل غافل نیستیم، افزود: وحدت مسلمانان مهم ترین عامل شکست دشمن است.

 

وی با بیان این که با وجود گروهک های تروریستی وضعیت کشورهای مسلمان نگران کننده است، گفت: امیدواریم این کشورها بتوانند در برابر آمریکا و اسراییل مقاومت کنند./9459/پ201/ب4

ارسال نظرات