۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۵۶۷۳۵
امام جمعه آمل:

رژیم آل سعود در برابر ایستادگی و مقاومت ملت یمن شکست خورد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که انقلاب یمن با اقتدار در برابر دسیسه های دشمنان ایستادگی می کند، گفت: مردم یمن مظلوم و متدین هستند که با جبهه ای واحد در برابر جنایتکاران قرار گرفتند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نمازجمعه شهر آمل با بیان این که وظیفه داریم از روح و جان خود حراست و حفاظت کنیم، گفت: اگر توانستیم در این راستا گام برداریم می توانیم به مراتب والا دست پیدا کرده و نیات بد را از وجودمان دور کنیم.

 

وی افزود: دستیابی به مراتب والا نیاز به نسب ندارد که لقمان حکیم توانست در انجام امر خداوند متعال نیرومند باشد و از شبهات پرهیز می کرد که به چنین جایگاهی رسید.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انسانی که تقوا داشته باشد می تواند به مراتب گرانقدری دست پیدا کند، تصریح کرد: دنیا دریای عمیقی است که باید مراقب خود باشیم تا در آن غرق نشویم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که تقوا تنها کشتی است که انسان را نجات می دهد، ادامه داد: در هر کاری هستیم باید احتیاط را سرلوحه امور خود قرار دهیم که زمینه ساز سعادت و رستگاری می شود.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: ماه رجب زیباترین ماه و مدخل حرم امن الهی یعنی ماه رمضان است که انسان باید تلاش کند تا بهره برداری شایسته ای از این ماه گرانقدر و نورانی داشته باشد.


وی با بیان این که انسان باید متمسک به ولایت امام علی(ع) و اهل بیت معصومین(ع) باشد، گفت: باید دستورات اهل بیت معصومین(ع) را سرلوحه امور خود قرار دهیم که ثمرات و برکات بسیاری برای ما دارد و عاقبتی نیکو خواهیم داشت.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انسان باید خوشبین بوده و خیر همه مردم را بخواهد، بیان داشت: این همه زیبایی خلقت و زحمات انجام شده است که باید ره توشه ای ارزنده برای خود فراهم کرده تا به جهنم نرویم.


حجت الاسلام رحمانی آملی، ادامه داد: ما که قال الصادق(ع) و قال الباقر(ع) داریم نباید بدخواه مردم شده که همواره باید مراقب خود باشیم و گروه های تکفیری چیزی از فطرت و تقوا نمی دانند.


امام جمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که انقلاب یمن با اقتدار در برابر دسیسه های دشمنان ایستادگی می کند، گفت: مردم یمن مظلوم و متدین هستند که با جبهه ای واحد در برابر جنایتکاران قرار گرفتند.


وی با بیان این که آل سعود نسبت به کشتار زنان و کودکان گام برداشته و مرتکب جنایات بسیاری می شود، بیان داشت: ظلم دوام ندارد و پیش بینی رهبری بسیار عالی است که آل سعود در یمن دوام نمی آورد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مراکز حقوق بشری در سکوت به سر می برند و این جنایات را محکوم نکردند، تصریح کرد: هر جایی مظلومی است ما لبیک می گوییم که انسانیت این را ایجاب می کند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی، گفت: رهبری براساس شرایط و زمان نام گذاری سال ها را انجام می دهند.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که همدلی و همزبانی دولت و ملت نجات بخش نظام اسلامی می شود، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا با همدلی و همزبانی در راستای رفع مسائل و مشکلات گام برداریم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات