۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۲۵۶۷۹۹

همایش تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیان غرب مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش تجلیل از ممتازین تحصیلی روحانیان غرب مازندران در چالوس برگزار شد.
مدير مرکز خدمات حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیان مازندران عصر جمعه در چالوس برگزار شد.

 

حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران در این مراسم به حمایت این مرکز از ممتازین و محققان حوزوی اشاره کرد و افزود: این گروه علاوه بر خدماتی که گروه های دیگر دریافت می کنند از حمایت های ویژه برخوردار هستند.

 

وی با بیان این که در همایش امروز 72 نفر از فرزندان و همسران ممتاز طلاب و روحانیان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: این افراد در بخش های علمی دارای شرایط تعیین شده بودند.

 

حجت الاسلام فلاح از حمایت ویژه مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران طلاب محقق و پژوهشگر خبر داد و خاطرنشان کرد: حمایت از فعالیت های پژوهشی، تألیف و چاپ کتب و همچنین طرح های پژوهشی از جمله برنامه های این مرکز از طلاب است. 

 

وی با بیان این که مرکز خدمات از پایان نامه های کاربردی و مورد تأیید حوزه حمایت خواهد کرد، افزود: توسعه و رونق فعالیت علمی و پژوهشی از جمله برنامه های مورد نظر مرکز خدمات حوزه های علمیه است.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از مهم ترین اقدامات این مرکز خدمات تأمین اجتماعی برای طلاب و روحانیان است، گفت: در حال حاضر نه هزار نفر تحت پوشش این مرکز هستند.

 

وی با اشاره به این که طلاب پس از ورود به حوزه و اتمام مصاحبه و همچنین قبولی در امتحان ترم اول حوزه کد دار شده و مورد حمایت مرکز خدمات قرار خواهند گرفت، افزود: در حال حاضر این مرکز از سه گروه طلاب در حال تحصیل حوزه، طلاب و روحانیان آزاد که در ادارات، سازمان ها و مساجد به عنوان امام جماعت مشغول فعالیت هستند و همچنین معمرین و خانواده های آنها حمایت می کند.

 

حجت الاسلام فلاح در ادامه سخنان خود همچنین از برگزاری همایش تجلیل از فرزندان و همسران ممتاز طلاب و روحانیان شرق مازندران در ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش چهارشنبه این هفته با حضور 350 نفر از ممتازین درسی برگزار خواهد شد.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران همچنین افزود: همایش طلاب مزدوج سال 93 نیز یازدهم اردیبهشت با حضور 362 نفر ار طلاب در چالوس برگزار خواهد شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات