۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۵۶۸۱۷

اجرای طرح بیتوته در مدارس علمیه استان کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری طرح بیتوته در مدارس علمیه استان، گفت: اجرای این طرح، صمیمیت اساتید و طلاب را افزایش می دهد.
معاون تهذيب

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از اجرای طرح بیتوته در ایام ماه مبارک رجب خبر داد.

 

وی افزود: این بیتوته ها هر شب در یکی از مدارس علمیه استان در حال برگزاری است و در آن اساتید حوزه و طلاب و روحانیان گرد هم آمده و به بحث و تبادل عقاید خود می پردازند.

 

حجت الاسلام محمدی فر با اشاره به برگزاری سخنرانی های عمومی در این جلسات، عنوان داشت: طلاب و روحانیان در این جلسات به اظهار نظر و بیان نقدهای خود می پردازند.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: برگزاری این جلسات سبب صمیمیت هر چه بیشتر طلاب و اساتید شده و طلاب به راحتی و بصورت چهره به چهره به بیان نظرات و طرح سؤالات خود پرداخته و از تجارب اساتید خود در زمینه های مختلف بهره مند می شوند.

 

گفتنی است، در بیتوته ها محافل انس با قرآن نیز برگزار می شود که از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و روح معنویت جلسات را بالا می برد./967/ت303/ب4

ارسال نظرات