۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۲۵۶۸۲۵
دبیر ستاد اعتکاف کرمان تشریح کرد؛

جزئیات برنامه معنوی اعتکاف در کرمان

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اعتکاف کرمان گفت: هر ساله جهت تعالی و رشد برنامه ها از تمامی معتکفان به شیوه های گوناگون نظرسنجی و باز خورد گیری می شود تا برای برنامه های سال آینده دقت بیشتری صورت گیرد.
حجت الاسلام ترابي

حجت الاسلام هادی ترابی، دبیر ستاد اعتکاف در کرمان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: آغاز ثبت نام جهت شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از ساعت 9 صبح شنبه، پنجم اردیبهشت، آغاز شده و تا ساعت 24 روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

 

وی در ادامه افزود: مساجد در نظر گرفته شده در شهر کرمان 18 مسجد است که 4 مسجد ویژه آقایان و 14مسجد ویژه بانوان است.

 

دبیر ستاد اعتکاف کرمان افزود: مسجد امام خمینی(ره)، مسجد گنج، مسجد ولیعصر 24 آذر، مسجد جامع، مسجد النبی(ص)، مسجد امام زمان(عج)، مسجد سید الشهدا(ع)، مسجد ابوالفضل(ع) شهرک الغدیر، مسجد الائمه، مسجدابوالفضل(ع) سرآسیاب، مسجد علی اکبر(ع)، مسجد ابوالفضل(ع) بزرگراه امام، مسجد امام حسین(ع) مهدیه، مسجد چهارده معصوم شهید ایرانمنش، مسجد ولیعصر بلوار جمهوری، مسجد امام سجاد(ع) شهرک قدس و مسجد امام سجاد(ع) توکل آباد برای مراسم اعتکاف امسال در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت در این مراسم معنوی به سایت www.ekr.ir مراجعه کرده و درباره جزئیات برنامه ها کسب اطلاع کنند.

 

وی در با اشاره به برنامه های مساجد در این ایام گفت: برنامه های مساجد شامل سخنرانی ها، جلسات اخلاق، حلقه های معرفت، دعا و نیایش است که با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با هیئت امنای مساجد، کانونهای فرهنگی مساجد و بسیج مساجد برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

دبیر ستاد اعتکاف کرمان خاطرنشان کرد: هر ساله جهت تعالی و رشد برنامه ها از تمامی معتکفان به شیوه های گوناگون نظر سنجی و باز خورد گیری می شود تا برای برنامه های سال آینده دقت بیشتری صورت گیرد.

 

وی در پایان گفت: هزینه ثبت نام برای کسانی که قصد بهره مندی از خدمات کامل، شامل افطاری و سحری آماده شده از سوی مسجد را دارند 340000 ریال و برای سایران مبلغ 60000 ریال است که این مبالغ از طریق درگاه پرداخت الکترونیک به حساب ستاد اعتکاف قابل واریز می شود./9703/ت303/ب4

ارسال نظرات