۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۵۶۸۳۱

نام‌نویسی دکترای تخصصی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ کاظمی زاده گفت: در اطلاعیه صادره از سوی مدیریت تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه متقاضیان تا تاریخ 13 خرداد 1394 فرصت دارند به پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مراجعه کنند.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

محمد حسین کاظمی زاده مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره فعالیت هفته گذشته این پژوهشگاه گفت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری از میان برادران حوزوی برای نیم سال اول تحصیلی 95 – 94 در رشته های روان شناسی عمومی و علوم اقتصادی گرایش اقتصاد اسلامی در سطح دکترای تخصصی دانشجو می پذیرد.

 

وی افزود: در اطلاعیه صادره از سوی مدیریت تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه متقاضیان تا تاریخ 13 خرداد 1394 فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مراجعه نمایند.


وی خاطرنشان کرد: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به منظور توسعه همکاری ها و ارتقاء سطح تعاملات علمی و بهره گیری از امکانات موجود برای تحقق اهداف مشترک تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

 

کاظمی زاده افزود: معرفی اولویت های پژوهشی به یکدیگر در موضوعات مرتبط با فعالیت های دو مرکز، شبکه سازی به منظور افزایش توانمندی های علمی و پژوهشی، ارائه مشاوره، سیاست پژوهی به کانون‏ها و مراکز سیاست‏گذاری و شبکه سازی متخصصین، فن آوران و پژوهشگران حوزه مرتبط با توسعه علم و فنّاوری برخی از زمینه های همکاری قید شده دراین تفاهم نامه است.

 

وی ادامه داد: همچنین همکاری در برگزاری نشست‏ها، ‌سمینارها و کرسی‏های علمی مشترک با هدف ایجاد فضای مطلوب برای بحث و بررسی موضوعات مرتبط با طرح های پژوهشی دو مرکز و تقویت بسترهای نظریه پردازی در قلمرو علوم انسانی اسلامی از دیگر موضوعات همکاری در این تفاهم نامه است.

 

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اولین جلسه بررسی گزارش عملکرد سال 1393 و برنامه عملیاتی سال 1394 گروه‌های پژوهشی با حضور رئیس پژوهشگاه برگزار شد.

 

وی افزود: در این جلسه که اختصاص به گروه مدیریت داشت افزون بر رییس پژوهشگاه، معاون پژوهشی، اعضای هیأت علمی گروه مدیریت و همکاران حوزه مدیریت امور پژوهشی و همکاری‌های علمی حضور داشتند.


در این جلسه ابتدا عملکرد اعضای گروه مدیریت در سال 1393 مورد ارزیابی قرار گرفت سپس اعضا توضیحات لازم را درباره نحوه عملکردشان در سال مزبور بیان کردند و در ادامه برنامه های اعضای این گروه برای سال 1394 مورد بررسی قرار گرفت./1329/ت302/ف

ارسال نظرات