۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۵۶۹۱۵
امام جمعه ارومیه:

کارگران زمینه ساز استقلال اقتصادی کشور هستند/ با تنبلی اجتماعی و کاری نمی توان پیشرفت کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم توجه به مطالبات معنوی کارگران که اهمیت دادن به جایگاه و شأن کارگر است، گفت: باید به تلاش و فعالیت کارگر اهمیت داد و درک شود که کار یک جهاد است.
جلسه هماهنگي هفته کارگر- امام جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در دیدار اعضای کمیته هماهنگی هفته کارگر استان آذربایجان غربی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، ضمن تبریک و نهنیت این ایام به خدمت کارگران زحمت کش و پر تلاش گفت: رهبر معظم انقلاب، خواسته های کارگران را به حق می داند و همواره از مسؤولان جمهوری اسلامی ایران خواسته اند مطالبات کارگران را به گونه ای شایسته، جامعه عمل بپوشانند.


وی اظهار داشت: مطالبات مادی کارگری محفوظ است و همه موظفند به این مطالبات مادی رسیدگی و آن را برآورده کنند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه به مطالبات معنوی کارگران که اهمیت دادن به جایگاه و شأن کارگر است، خاطرنشان کرد: باید تلاش و فعالیت کارگر اهمیت داده شود و درک شود که کار یک جهاد است.


حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: کارگر مانند مجاهدی است که در راه خدا تلاش می کند و به جز اجر مادی، پاداش الهی و معنوی نیز برایش وجود دارد.


امام جمعه ارومیه تاکید کرد: کارگران زمینه ساز استقلال اقتصادی کشور هستند، اهمیت کار و کارگران از آن جهت می‌باشد که استقلال یک کشور وابسته به کار است.


استاد برجسته حوزه و دانشگاه گفت: زمانی که شما مسؤولان با تلاش و زحمت خود زندگی و رفاه را برای قشر محروم فراهم می کنید به تعبیر مقام معظم رهبری یک جهاد است و جهاد اقتصادی، جهاد فرهنگی، جهاد اخلاقی، جهاد علمی و جهاد مدیریتی که در تمامی عرصه ها جهاد معنا دارد نشان دهنده شان و اهمیت کار جهادگونه است.


وی اظهار داشت: اگر تمامی تلاش های شما عزیزان با نیت خالص و الهی باشد خداوند به کارتان برکت خواهد داد و بلا و مصیبت را از شما دور خواهد کرد؛ با شاد کردن دل این قشر محروم دنیا و آخرت خود را آباد کنید.


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی تاکید کرد: بحث تنبلی اجتماعی را با ج
دیت پیگیری کنیم، فرهنگ کارگری و وجدان کاری در مجموعه اداری و کارگری را در اولویت قرار دهید تا بازدهی مفید از کار بدست آید.


وی اذعان داشت: با تنبلی اجتماعی و کاری نمی توان پیشرفت را در کشور میسر کنیم بنابراین باید آفت موفقیت که تنبلی است را از مجموعه ها دور کنیم./936/پ202/ب4

ارسال نظرات