۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۵۶۹۴۲

تجمع جامعه دینی و قرآنی خراسان جنوبی در حمایت از مردم یمن

خبرگزاری رسا ـ جامعه دینی و قرآنی خراسان جنوبی در حمایت از مردم یمن و بحرین اجتماع اعتراض آمیز برگزار می‌کنند.
مردم يمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، جامعه دینی و قرآنی خراسان جنوبی صبح فردا در حمایت از مردم یمن تجمع اعتراض آمیز برگزار می‌کنند.

 

جامعه قرآنی خراسان جنوبی در بیانیه‌ای با بیان این که قرآن کریم نقطه اتکا و وحدت در میان امت اسلامی است و تمامی فرق اسلامی این کتاب الهی را به عنوان نقطه وحدت خود می‌شناسند و قبول دارند، بیان کردند: آیات صریح همین کتاب آسمانی مسلمانان را باهم بردار و برابر عنوان کرده و از مسلمانان می‌خواهد در میان هم با رحمت و عطوفت رفتار کرده و نسبت به دشمنان خود سخت گیر و مقتدر باشند.

 

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: حمله عربستان به یمن نه تنها مصداق عمل به آیات قرآن کریم نیست بلکه آیات قرآن کریم را به کلی نقض کرده و با دشمنان اسلام برای نابودی مسلمان هم دست شده در حالی که قرآن مؤمنان را از دوستی با دشمنان مؤمنان و رسول خدا به شدت منع کرده است.

 

جامعه قرآنی خراسان جنوبی با اشاره به این که عربستان با حمله به یمن قبر خود را کنده و زمینه نابودی خود را فراهم کرده است، عمل عربستان را مصداق هلو کاست اسلامی مسلمان توسط یهود عنوان کرده و گفته‌اند: حاکمان عربستان مسلمان نیستند بلکه وهابیت و آل سعود ساخته و پرداخته دست اسرائیل و یهود هستند.

 

همچنین در این بیانیه جامعه قرآنی خراسان جنوبی ضمن دعوت از مردم برای حضور در تجمع اعتراض آمیز از ملت ایران درخواست کردند با توجه به شرایط یمن کمک‌های بشر دوستانه خود را برای ارسال به یمن به پایگاه‌های هلال احمر تحویل دهند.

 

جامعه قرآنی استان، حمایت از مردم یمن را مصداق عمل به آیات قرآن عنوان و بیان کرده‌اند: یمن، عراق، بحرین و سوریه خط مقدم مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی هستند و ملت ایران هرگز حاضر نخواهند شد به بهانه‌های مختلف سر این کشورها و خط مقدم خود با آمریکا و سران استکبار کنار بیاید.

 

جامعه قرآنی خراسان جنوبی با اشاره به این که دولت‌مردان باید از حقوق مردم یمن دفاع کنند، تصریح کردند: مذاکرات هسته‌ای و دیپلماسی نباید بهانه‌ای برای دور شدن از ارزش‌های و آرمان‌های جهان اسلام شود.

 

در این بیانیه، جامعه قرآنی با بیان این که وعده پیروزی خداوند نزدیک است و قطعاً خداوند سپاه خود و انصارالمومنین را یاری خواهد کرد، به مردم یمن توصیه کردند: در تحقق خواسته‌های خود صبور باشند و به مبارزه ادامه دهند تا امدادهای غیبی الهی به سراغ آن‌ها آمده و بتوانند برای همیشه ریشه‌های استکبار اسلامی و استکبار غربی را در جهان نابود کنند.

 

لازم به ذکر است، این اجتماع فردا ساعت 9 صبح در میدان ابوذر آغاز شده و به طرف مسجد امام حسین (ع) ادامه خواهد یافت و عموم مردم ولایت مداری خراسان جنوبی می‌توانند در این تجمع شرکت کنند./968/پ203/ب5

ارسال نظرات