۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۲۵۶۹۷۲
امام جمعه محمودآباد:

ایستادگی و مقاومت مردم یمن، رسوایی دیگری را برای آل سعود رقم زد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که مقاومت و پشتوانه مردمی عامل شکست اهداف آل سعود شد، گفت: با پشتوانه مردمی در مقابل هجمه های سنگین آل سعود مقاومت و بعد از بیست و هفت روز سرانجام خون بر شمشیر پیروز شد.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع طلاب حوزه علمیه این شهرستان با محکومیت حمله آل سعود به مردم کشور یمن، گفت: خسارت ها و جنایات بسیاری به مردم این کشور وارد شد که چنین اقداماتی محکوم است.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که کودکان و زنان هم مورد هجوم آل سعود قرار گرفتند، بیان داشت: آن ها جنایت های بسیاری کردند تا بتوانند به اهداف و منافع خود برسند.

 

وی خاطرنشان کرد: افکار عمومی و شخصیت های بزرگ جهان اسلام شکست مفتضحانه رژیم سعودی و حامیان بی سرو پایش را به وضوح پیش بینی می کردند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سعودی ها در این مسأله ضرر و خسارت خواهند کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: عربستان در این جنگ نابرابر و یک طرفه بر مردم یمن بنا داشت با استفاده از حربه تهدید و اهرم نظامی حرکت استقلال طلبانه و اسلام خواهانه مردم یمن را متوقف سازد.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که اقدام عربستان در راستای ممانعت از به ثمر رسیدن انقلاب مردم یمن بود، ادامه داد: عربستان با به راه انداختن ائتلافی دروغین که بیشتر متکی بر حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی بود نقاب از چهره واقعی خود کنار زد.

 

وی تصریح کرد: رژیم عربستان به عنوان پیاده نظام جبهه استکبار با همه قوا به جنگ مردم مظلوم و مقاوم یمن آمد تا با خیال واهی چند روزه می تواند انقلاب مردمی یمن را تمام و جنگ قبیله ای و طایفه ای به راه اندازد.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که مقاومت و پشتوانه مردمی عامل شکست اهداف آل سعود شد، گفت: با پشتوانه مردمی در مقابل هجمه های سنگین آل سعود مقاومت و بعد از بیست و هفت روز سرانجام خون بر شمشیر پیروز شد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشورهای اسلامی به دنبال وحدت باشند، افزود: کشورهای اسلامی باید تلاش کنند تا با وحدتی ارزنده در راستای مقابله با تهاجم دشمنان دین مبین اسلام گام بردارند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات