۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۲۵۶۹۷۸
آیت الله موسوی اردبیلی:

وزرای دولت دلشان می خواهد کار کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با تقدیر از تلاش های وزرای دولت یازدهم گفت: خوشبختانه وزرای دولت یازدهم افرادی هستند که به دنبال کار بوده و تلاش می کنند کارها به بهترین حالت ممکن پیش برود و مشکلات کشور کاهش پیدا کند.
آيت الله موسوي اردبيلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم  امروز در دیدار علی ربیعی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته از سوی این وزارتخانه گفت: کارهای خوبی در وزارت تعاون و کار انجام شده است که امیدواریم به سبب آن مشکلات کشور برطرف شود.

 

وی با اشاره به خدمات دولت به مردم افزود: خوشبختانه دولت در مسیر خدمت قرار داشته و خدمات خوبی را به ملت ارائه می کند، با توجه به شرایط موجود دولت در مسیر خوبی قرار دارد.

 

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با تقدیر از تلاش های وزرای دولت یازدهم اظهار داشت: خوشبختانه وزرای دولت یازدهم افرادی هستند که دلشان می خواهد کار کنند و تلاش می کنند کارها به بهترین حالت ممکن پیش برود و مشکلات کشور کاهش پیدا کند.

 

وی با تأکید بر همدلی بین دولت و ملت ادامه داد: مردم شرایط موجود را درک کرده و نسبت به خدتگزاران خود علاقه‌مند هستند، با توجه به حمایت مردم امیدواریم کارها به خوبی انجام شده و مشکلات کشور حل شود.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در پایان سخنانش دولت یازدهم و وزرای آن را به هماهنگی و همدلی بیشتر برای حل نیازهای جامعه توصیه و از فعالیت هایی که تاکنون انجام شده نیز تقدیر و تشکر کرد./1323/پ203/ج

ارسال نظرات