۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۲۵۶۹۹۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

اقتصاد مقاومتی بهترین راه خنثی سازی تحریم های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران، مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق اقتصاد مقاومتی را یک تکلیف برای همگان دانست و گفت: عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی علاوه بر شکست توطئه های دشمنان موجب رشد و بالندگی کشور می شود.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه شهر آمل، امروز در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و گارگر شهرستان آمل با اشاره به این که کارگران از زحمت کشان عرصه تولید هستند، گفت: همه باید در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی به وظایف خودمان خوب عمل کنیم که زمینه ساز پیشرفت و توسعه جامعه می شود.

 

 وی افزود: کارگران مسلمان و متعهد باید در فکر کار و تلاش بوده و باید با بهره گیری از آموزه های دینی الگویی برای دیگر جوامع کارگری باشند.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: متاسفانه در میان کارگران شریف و زحمتکش افرادی هستند که روزانه وقت خود را بیهوده تلاف می کنند و در موقع کار به فکر بازی هستند که می تواند به کارخانه و تولید ضررهای فراوانی وارد کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با انتقاد از مدیران بانک ها در دادن وام های کلان بدون ضابطه، تصریح کرد: متاسفانه بعضی از مدیران بانک ها به ما مراجعه می کنند که درخصوص ندادن معوقات از تربیون نمازجمعه به مردم فشار وارد کنیم غافل از این که زمانی که وام های میلیاردی می دادند آیا با ما مشورت می کردند.

 

وی ادامه داد: مدیران بانک ها خودشان را از مردم جدا می دانند و در صفوف بهم فشرده نمازجمعه شرکت نمی کنند تا پای درد دل مردم باشند که اقشار آسیب پذیر جامعه برای گرفتن یک وام یک میلیونی چه دردسرهایی را می کشند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تعطیلی کارخانجات شهرستان آمل یک فاجعه است، گفت: متأسفانه کسانی که وام های میلیاردی دریافت می کنند و امروز قادر به پرداخت آن نیستند نسبت به تعطیلی کارخانجات روی آورده وکارگران زحمتکش را از کار برکنار می کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: همان کسانی که امروز قادر به پرداخت وام نیستند فتوا صادر می کنند که بانکداری اسلامی کجا رفته و ما از اوضاع و احوال بانک ها هیچ گونه اطلاعی نداریم.

 

 وی تصریح کرد: باید کارگران به حق و حقوق خود برسند و آنهایی که خوب کار می کنند در نماز جمعه تشویق شوند تا الگویی برای دیگر کارگران باشند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات