۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۲۵۷۱۴۸

مهلت نام نویسی در آزمون مؤسسه مطالعات اسلامی تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مهلت نام نویسی در آزمون پذیرش دانش پژوه در دو رشته مطالعات اسلامی به زبان انگلیسی و زبان عربی مؤسسه بین المللی مطالعات اسلامی تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.
آزمون پذيرش حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهلت نام نویسی برای آزمون پذیرش دانش پژوه در سطح چهار مؤسسه بین المللی مطالعات اسلامی تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

 

این مؤسسه بین المللی که وابسته به مدیریت حوزه‌های علمیه است، در راستای تربیت استاد و پژوهشگر در عرصه بین الملل اقدام به برگزاری رشته‌های تخصصی مطالعات اسلامی به زبان انگلیسی و مطالعات اسلامی به زبان عربی برای سال تحصیلی 94 ـ 95 کرده است.

 

بر اساس این گزارش، داشتن تابعیت ایرانی، حداکثر سن 35 سال، اتمام پایه دهم به صورت کتبی و شفاهی، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت و اشتغال به تحصیل در حوزه‌های علمیه از جمله شروط عمومی پذیرش در مؤسسه نامبرده است.

 

همچنین داشتن روحیه و انگیزه کافی برای فعالیت در عرصه بین الملل و اتمام سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاه به صورت تطبیق شده با حوزه تا پایان شهریورماه 1394 از دیگر شرایط عمومی پذیرش در این مؤسسه است.

 

مؤسسه بین المللی مطالعات اسلامی شرایطی اختصاصی نیز برای پذیرش طلاب معین کرده است که از جمله می‌توان تسلط به زبان مربوط در حد مکالمه پیشرفته، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی و شرکت در 6 جلسه کلاس‌های پذیرشی را نام برد.

 

شرکت در اردوی دو روزه پذیرشی، تعهد به اختصاص وقت کافی به برنامه‌های مؤسسه، تعهد به عدم تحصیل همزمان در مراکز رسمی دیگر و تعهد به انجام فعالیت‌های مرتبط با مؤسسه برابر با مدت تحصیل نیز از دیگر شروط اختصاصی پذیرش در مؤسسه نامبرده است.

 

شایان ذکر است، طلابی که در مؤسسه بین المللی مطالعات اسلامی به عضویت می‌رسند، از مزایایی همچون اعطای مدرک رسمی سطح چهار حوزه علمیه در رشته تخصصی مطالعات اسلامی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی علمی و پژوهشی با دعوت از اساتید موفق و مجرب بین المللی استفاده می‌برند.

 

همچنین بهره مندی از کتابخانه تخصصی و مشاوره‌های آموزشی و پژوهشی، اجرای کلاس‌های آموزشی دوره به زبان دوم و اعطای کمک هزینه تحصیلی طبق آیین نامه از دیگر مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی این مؤسسه است.

 

علاقه‌مندان برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا 10 اردیبهشت‌ماه سال جاری به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه بین المللی مطالعات اسلامی به نشانی www.iiis.ir و یا به نشانی قم، بلوار شهید صدوقی، ابتدای خیابان مالک اشتر شرقی، پلاک 17 مراجعه کنند./997/ت302/ی

ارسال نظرات