۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹
کد خبر: ۲۵۷۱۷۷
مسؤول حوزره بسیج طلاب شهرستان کاشان:

استکبار جهانی به دنبال خاموش کردن موج بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزره بسیج طلاب شهرستان کاشان گفت: برخی کشورهای عربی که در جنایات رژیم صهیونیستی هیچ موضعی نمی گیرند، در تجاوز علیه یمن با همراهی کردن عربستان به دنبال متوقف کردن انقلاب یمن هستند، اما با مقاومت مردم یمن شکست سختی را متحمل خواهند شد.
حجت الاسلام قاسم پايواره

حجت الاسلام قاسم پایواره، مسؤول حوزره بسیج طلاب شهرستان کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که خداوند در آیه 105 سوره انبیاء می فرماید بندگان نیکوکار وارث و متصرف زمین خواهند شد، گفت: در منطقه شاهد بیداری و هوشیاری مردم هستیم که این بیداری مانند موجی خروشان و پرتلاطم در بین انسان های آزادی خواه جهان در حال پیشرفت است.

 

وی افزود: در چند سال گذشته شاهد سقوط برخی رژیم های فاسدِ گذشته بوده ایم و امید است این بیداری گریبانگیر سایر دولت های فاسد و جیره خوار آمریکا و هم پیمانان آنها شود.

 

حجت الاسلام پایواره با اشاره به این که استکبار جهانی با فتنه های مختلف به دنبال خاموش کردن موج عظیم بیداری اسلامی و نا امن کردن منطقه با هدف ادامه چپاولگری خود است، گفت: امت اسلامی شاهد نقشه ها و دسیسه های جدید استکبار جهانی جهت جلوگیری از گسترش بیداری اسلامی است.

 

مسؤول حوزره بسیج طلاب شهرستان کاشان گفت: گروهک داعش به صورت ناجوانمردانه به کشتار مردم مظلوم عراق و سوریه پرداخته که انگیزه این تجاوزها خدمت به استکبار جهانی و صهیونیست و مخدوش کردن چهره اسلام است.

 

به گفته وی، امروز نیز شاهد تجاوز به ملت مظلوم یمن با هدف جلوگیری از انقلاب در این کشور هستیم که هدف از آن تجاوز، پایمال کردن حقوق این ملت مجاهد و انقلابی است، چرا که این ملت توانست با فداکاری انقلابیون خود، بر نظام فاسق و زورگوی استکبار چیره گردد.

 

وی با اشاره به این که نظام فاسق یمن سال ها با گسترش فساد در این کشور، افراد بسیاری را کشته و مساجد را ویران کرد، افزود: در یمن با ظهور انصار الله که نمادی از بیداری اسلامی است، شاهد انقلاب مردم این کشور بوده که توانستند با مجاهدت خود این کشور را تا حدودی از وجود تکفیری ها پاک کنند.

 

وی افزود: فعالیت های انقلابیون یمن منجر به سقوط علی عبدالله و فرار منصور هادی شد تا از این طریق با در دست گرفتن امور یمن از سوی مردم، مردم سالاری دینی در این کشور برقرار شود، اما ایادی استکبار و صهیونیست توسط آل سعود و سایر مزدوران خود در منطقه با حملات وحشیانه نظامی و دخالت در امور این کشور، سعی در متوقف کردن انقلاب یمن دارند.

 

حجت الاسلام پایواره تأکید کرد: تاریخ ثابت کرده است که آمریکا و هم پیمانان او در سوریه با به کار گرفتن تمام تلاش خود نتوانستند دولت قانونی این کشور را عوض کنند و در سوریه شکست خوردند و به این شکست اعتراف کردند.

 

مسؤول حوزره بسیج طلاب شهرستان کاشان با اشاره به این که آمریکا می داند که اگر مستقیم وارد جنگ با مردم یمن شود، شکستی دیگر را متحمل خواهد شد، گفت: عربستان با ورود به جنگ زمینی شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.

 

به گفته وی، برخی از کشورهای عربی که در جنایات رژیم صهیونیستی هیچ موضعی نمی گیرند، در تجاوز علیه یمن با همراهی کردن عربستان به دنبال متوقف کردن انقلاب یمن هستند، اما با مقاومت مردم یمن شکست سختی را متحمل خواهند شد.

 

حجت الاسلام پایواره با اشاره به این که مردم یمن خود توان دفاع از کشورشان را دارند، افزود: ملت یمن با صبر، استقامت و جهاد در راه خدا و ایمان به وعده های الهی به این مسیر مقدس ادامه داده و پیروز نهایی انقلابیون یمن خواهند بود./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات