۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۵۷۲۲۱
آیت الله نمازی:

منازعات سیاسی جز برهم زدن آرامش کشور ثمره ای ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه درکاشان منازعات گروه ها و احزاب سیاسی را برای حفظ وحدت مضر خواند و افزود: امروز برای حفظ امنیت و آرامش کشور همه باید در خط اسلام و ولایت حرکت کنند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر کل هلال احمر استان اصفهان، همکاری و تعامل بین دستگاه و نهاد ها به ویژه با هلال احمر را منشاء آثار و برکات زیادی برای جامعه دانست و گفت: احمر یکی از نهاد هایی که به دلیل خدمات رسانی به آسیب دیدگان یک کار ارزشی را انجام می دهد.  

 

وی با تقدیر از پرسنل زحمت کش و آماده باش هلال احمر، شهرداری و نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز امسال برای خدمات رسانی به مردم یادآورشد: هلال احمر ضمن حضور در حوادث داخلی، تصادفات ، سیل و زلزله، در حوادث خارج از کشور و بین المللی به ویژه در یمن و جهان اسلام نقش مهمی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان، فعالیت در هلال احمر را خدمت به مردم و رسیدگی به بندگان خدا در شرایط ویژه دانست و از آن به عنوان یک کار معنوی و عبادت نام برد و افزود: نیروهای هلال احمر با خطر انداختن جان خود در سخت ترین شرایط اقدام به کمک و نجات جان مردم گرفتار می کنند، لذا کمک به هم نوع در نزد خدا عبادت محسوب می شود.

 

آیت الله نمازی از نیروهای هلال احمر خواست قدر خود و جایگاه خود را بدانند چرا که اگر کار خود را با دیگر سازمان ها و نهاد ها مقایسه کنید متوجه خواهید که یکی از نهادهایی در کار دفاع از سلامتی مردم فعالیت دارد سازمان هلال احمر است و این جایگاه رفیعی برای نیروهای این سازمان محسوب می شود.  

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، رسدگی به آسیب دیدگان حوادث را یکی دیگر ار وظایف سازمان هلال احمر بیان کرد و با تأکید بر این که  سازمان هلال احمر یک سازمان سیاسی نیست، گفت: پایه و اساس سازمان هلال احمر به عنوان یکی از نهادهای انقلاب اسلامی، بر اساس اخلاص و خدمت رسانی به مردم است.

 

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به این که امروز جمهوری اسلامی از هر سو مورد تهدید و تهاجم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است، منازعات گروه ها و احزاب سیاسی را برای حفظ وحدت مضر خواند و افزود: امروز برای حفظ امنیت و آرامش کشور همه باید در خط اسلام و ولایت حرکت کنند.    

 

نماینده ولی فقیه در کاشان، گروه بندی ها و جناح بازی ها را باعث ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه و برای وحدت بین مردم سم مهلکی خواند و تأکید کرد: در صورت وارد شدن کوچکترین خدشه ای بر اتحاد و همدلی و همزبانی مردم، دشمن از تفرقه بین مردم سوء استفاده خواهد کرد و نخواهیم توانست در مقابل دشمن مقاومت کنیم.

 

آیت الله نمازی، مردم ایران را شایسته خدمت بیشتری دانست و از مردم به عنوان بازوی توانای سازمان هلال احمر نام برد و تأکید کرد: ایجاد وحدت بین مردم و سازمان ها و نهادها و اعتماد بین گروه ها باعث خواهد شد تا دشمن از رسیدن به اهداف خودش مأیوس شود./1307/پ202/ج

ارسال نظرات