۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۵۷۲۷۳
مسؤول امور بانوان مرکز حجاب ریحانه‌النبی شعبه ارومیه:

تقویت باورهای دینی و فرهنگی زیربنای حل معضل بی‌حجابی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور بانوان مرکز حجاب ریحانه النبی(س) شعبه ارومیه تقویت باورهای دینی، اعتقادی و فرهنگی را زیربنای حل معضل بی‌حجابی در جامعه دانست و گفت: مسؤولان و تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی وظیفه دارند در راستای تقویت این باورها تلاش کنند.
حجاب

ژیلا شهبازپور، مسؤول اموربانوان مرکز حجاب ریحانه النبی(س) شعبه ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: مسأله حجاب جزء عقاید اسلامی است و ما انقلاب کردیم تا اصول و عقاید و احکام دین اسلام در جامعه اجرا شود.


وی با اشاره به لزوم رعایت حجاب در جامعه، افزود: مسأله عدم رعایت حجاب زمانی در جامعه حل می‌شود که سایر احکام و مسایل دینی در جامعه اجرا شود.


شهبازپور ادامه داد: اگر در اقتصاد ربا نباشد و خداشناسی، توحید، عدل، نبوت و امامت مورد توجه قرار گیرد و به واجبات دینی عمل شود، می‌توان برای تبیین حجاب در جامعه اقدام کرد.


‌مسؤول اموربانوان مرکز حجاب ریحانه النبی(س) شعبه ارومیه ارتزاق حلال را یکی از راه‌های نهادینه کردن حجاب در جامعه خواند و تصریح کرد: خانواده‌ای که از طریق رباخواری و استفاده از مال مردم و از راه حرام تأمین معاش می‌کند، نمی‌توان از چنین خانواده‌ای انتظار تربیت فرزندان محجب و صالح داشت.


وی افزود: تا زمانی که مسأله حرام‌خواری حل نشود، نهادهای فرهنگی هر اندازه هم برای اعتلای مسائل اعتقادی و دینی از جمله مسأله حجاب تلاش کنند، موفق نخواهند بود.


شهبازپور زیر بنای حل مشکل بی‌حجابی در جامعه را اصلاح کردن تمامی امور دانست و بیان داشت: زمانی که پایه‌های دینی عقیدتی مردم سست باشد، تحت هیچ شرایط و اقدامی عفت، حیا و حجاب در جامعه رعایت نمی‌شود.


‌مسؤول امور بانوان مرکز حجاب ریحانه النبی(س) شعبه ارومیه تأکید کرد: لازم است مسؤولان و تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی در زمینه تقویت باورهای دینی، اعتقادی و فرهنگی جامعه تلاش کنند./936/ت302/ح

ارسال نظرات