۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۵۷۳۲۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش موجب رشد و بالندگی کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تقویت سرمایه گذاری و حمایت از قشر کارگر می تواند زمینه ساز پیشرفت کشور را فراهم کند، تصریح کرد: امروز باید از همه ظرفیت های موجود به منظور رشد و بالندگی کشور بهره گیریم.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در دیدار معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مثبت ارزیابی کردن وجود تعاونی ها در کشور، گفت: تقویت تعاونی ها در کشور موجب تقویت وحدت و همدلی در کشور می شود.

 

وی با بیان این که فلسفه تشکیل تعاونی ها طبق قانون اساسی، تعدیل اقتصاد، منحصر نبودن سرمایه در یک جا و توزیع آن است، افزود: تعاونی ها بیشتر در روستاها به صورت توزیعی و خرید و فروش سم فعالیت می کنند، در حالی که باید عامل توسعه کشاورزی باشند.

 

 

آیت الله نورمفیدی در ادامه سخنان خود با بیان این که کار، ریشه در فطرت و آموزه های دینی ما دارد و باید در جهت فرهنگ سازی آن در جامعه تلاش صورت گیرد، خاطرنشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش در جامعه به حتم موجب رشد و بالندگی کشور می شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که از نظر اسلام انسان یا نباید کاری را بر عهده بگیرد و یا اگر برعهده گرفت، بایدآن را دقیق انجام دهد، گفت: چقدر این روحیه در جامعه ما وجود دارد، در حالی که آموزه های دینی ما توصیه به روابط محبت آمیز بین کارگر و کارفرما دارند، آیا این نوع رابطه در کشور ما وجود دارد؟

 

 

امام جمعه گرگان به نقش کارگر در پیشرفت و توسعه هر جامعه ای اشاره کرد و گفت: کارگران نقش اثرگذاری در پیشرفت کشور بر عهده دارند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به تلاش دشمنان برای فشار در عرصه اقتصادی علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: این توطئه جدید دشمنان نیز با تبعیت از رهنمودهای رهبری با شکست روبه رو خواهد شد.

 

وی بر ضرورت توسعه بخش های مختلف اقتصادی با جذب سرمایه گذار مناسب تأکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب مشکل بیکاری را در کشور حل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که باید زمینه سرمایه گذاری بیشتر در کشور فراهم شود، افزود: بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور می تواند زمینه شکوفایی و بالندگی در بخش های مختلف را فراهم کند.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که تقویت سرمایه گذاری و حمایت از قشر کارگر می تواند زمینه ساز پیشرفت کشور را فراهم کند، تصریح کرد: امروز باید از همه ظرفیت های موجود به منظور رشد و بالندگی کشور بهره گیریم./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات