۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۵۷۳۴۴

بازدید مدیرعامل خبرگزاری رسا از مدرسه علمیه امام خمینی بوشهر

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل خبرگزاری رسا، سردبیر و دبیران این خبرگزاری در جریان سفر به بوشهر از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر بازدید کردند.
حجت الاسلام محققي مدير عامل خبرگزاري رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه سردبیر و دبیران این خبرگزاری از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر بازدید کردند.
 
حجت الاسلام سید مهدی آقامیری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در حاشیه این بازدید در نشست با مدیرعامل خبرگزاری رسا به تشریح گزارشی از وضعیت این مدرسه علمیه پرداخت و گفت: سطح آگاهی طلاب مدرسه نسبت به فضای مجازی مطلوب است و در این راستا کلاس های وبلاگ نویسی را نیز برگزار کرده ایم.
 
وی تعداد طلاب این مدرسه را 180 نفر عنوان کرد و بیان داشت: بیشتر طلاب مدرسه نسبت به اصول رایانه آشنا هستند؛ همچنین یک مرکز IT  در این مدرسه با تعداد بیش از 40 رایانه وجود دارد که طلاب فعالیت های رایانه ای و اینترنتی خود را در آن انجام می دهند.
 
حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا نیز در این نشست خواستار دست به قلم شدن طلاب و تقویت قلم خود در فضای مجازی شد و گفت: یکی از وظایف خبرگزاری رسا انتقال پیام ها است، بخشی از کار این خبرگزاری این است که فعالیت های طلاب را منعکس کند.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه طلاب باید روابط عمومی خود را در جامعه تقویت کنند، ابراز داشت: یکی از نیازهای جامعه امروز این است که طلبه وقتی وارد جامعه می شود بتواند ارتباط خود را برقرار کند.
 
مدیر عامل خبرگزاری رسا با بیان اینکه حجم شبه هایی که از طرف رسانه های دشمن در فضای مجازی بسیار است، گفت: با توجه به این شبهه ها می طلبد که طلاب در این عرصه فعالیت مثمر ثمری داشته باشند.
 
همچنین حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه سردبیر و دبیران این خبرگزاری از موزه دریا و دریانوردی بوشهر بازدید کردند.

رضا چشم آلوس جانشین موزه دریا و دریانوردی منطقه دوم نداجا در بوشهر در این بازدید به بیان نکاتی پیرامون اشیای موجود در این موزه پرداخت و گفت: کشتی پرسپولیس در این موزه قرار دارد که حدود 90 سال زیر دریا بوده است.

وی افزود: دو ساختمان کنسولگری و سرکنسولگری کشور انگلستان در این موزه واقع شده که در حال حاضر در حال بازسازی است.
 
گفتنی است،‌ در این موزه همچنین یک سری تجهیزات نیروی دریایی، نخستین زیردریایی مرطوب، برخی سنگ های قدیمی، قطعات الکترونیکی ناوچه غنیمتی اوزا عراق، برخی تپانچه، تصاویری قدیمی از فعالیت های نیروی دریایی در دفاع مقدس، نقشه ها و عملیات هایی که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول دفاع مقدس داشته نیز در این موزه نصب شده است.

همچنین در این موزه عمارت کلاه فرنگی بوشهر نیز واقع است. ساختمان این عمارت به عنوان مقر تابستانی نمایندگی در سبزآباد واقع در زمینی مرتفع واقع در 10 کیلومتری بوشهر تاسیس و با گذشت زمان بر تجهیزات ساختمان سبزآباد افزوده شد، در سال 1905 م/ 1323 ه ق با توافق حکومت هند و تصویب سفر بریتانیا در تهران، ارتباط تلفنی بین سبزآباد و اداره شهری برقرار شد./833/پ202/ب4
ارسال نظرات