۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۵۷۳۶۰
مدیرکل اوقاف سیستان وبلوچستان خبر داد؛

شناسایی هشت رقبه جدید در زاهدان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تدینی با اشاره به کشف هشت واحد درآمدزای موقوفه در زاهدان، گفت: این رقبات مربوط به سه موقوفه است که شناسایی و ایجاد رابطه استیجاری متصرفان این رقبات در سامانه جامع اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه کشور انجام شده است.
تديني

حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گقت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: بنا داریم با توسعه و ترویج فرهنگ وقف و اطلاع رسانی مطلوب در این زمینه و گسترش بیشتر انجمن یاوران وقف در سیستان و بلوچستان شاهد افزایش موقوفات و بهره‌مندی بیشتر جامعه از خدمات و مواهب خیر اندیشی و نیکوکاری واقفان در استان شویم.

 

وی افزود: در سال گذشته با همکاری این انجمن و عضوگیری 300 نفری موفق به کشف و شناسایی بیش از هزار موقوفه در اقصی نقاط استان شدیم که اطلاعات این موقوفات پس از بررسی و تأیید کارشناسان در سامانه جامع اطلاعات موقوفات و اماکن مذهبی کشور ثبت شد.


 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان از کشف و شناسایی هشت رقبه جدید در زاهدان خبر داد و گفت: این رقبات مربوط به سه موقوفه است که شناسایی و ایجاد رابطه استیجاری متصرفان این رقبات در سامانه جامع اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه کشور انجام شده است تا مسیر اجرای نیت واقفان این موقوفات را میسر کنیم./831/ت303/ب4

ارسال نظرات