۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۲۵۷۴۰۰
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

حافظ کل قرآن، معلم نمونه منطقه شمال استان اصفهان شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: حافظ کل قرآن از شهرستان کاشان به عنوان معلم نمونه منطقه شمال استان اصفهان انتخاب و معرفی شد.
سيدعبدالرضا توليت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید علیرضا تولیت، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: زهرا کیانی، حافظ کل قرآن کریم شهرستان کاشان در سی و یکمین یادواره بزرگداشت استاد شهید مطهری منطقه کاشان به عنوان معلم نمونه منطقه شمال استان اصفهان انتخاب و معرفی شد.

 

وی افزود: در سی و یکمین یادواره بزرگداشت شهید مطهری منطقه کاشان که همزمان با سالروز شهادات استاد مطهری برگزار می شود از زهرا کیانی به عنوان معلم نمونه منطقه شمال استان اصفهان تجلیل خواهد شد.

 

تولیت گفت: این معلم قرآنی که در پایه دوم ابتدایی تدریس می‌کند، با شیوه‌ای ابتکاری و خلاقانه، دروس علمی دانش آموزان را با معارف قرآنی عجین نموده و در فرآیند تدریس از مضامین قرآنی جهت تقویت تفکر دانش آموزان استفاده می‌کند که این روش می‌تواند الگویی برای سایر معلمان مدارس باشد.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یادآور شد: زهرا کیانی، همچنین در سال گذشته موفق به دریافت مدرک تخصصی درجه 3 قرآن کریم معادل لیسانس از سازمان تبلیغات اسلامی شده است.

 

وی افزود: این استاد قرآنی با مدرک دانشگاهی لیسانس حسابداری موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است و در مرکز قرآنی جامعةالقرآن کاشان وابسته به اداره تبلیغات اسلامی و دبستان جامعةالقرآن این شهرستان به تدریس قرآن کریم اشتغال دارد.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: این استاد قرآن کریم در سال های گذشته نیز در جشنواره جابر بن حیان موفق به کسب رتبه شده است.

 

تولیت یادآور شد: مؤسسه قرآنی جامعةالقرآن الکریم کاشان از مؤسسات وابسته به اداره تبلیغات اسلامی کاشان است که در سال‌های اخیر با فعالیت‌های گسترده قرآنی از جمله تأسیس دبستان قرآنی نقش مؤثری در نشر فرهنگ و معارف قرآنی به ویژه در بین نونهالان و شکوفه های قرآنی داشته است./1307/پ203/ح

ارسال نظرات