۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۵۷۴۲۵

حضور بیش از 6 هزار ایلامی در مراسم اعتکاف

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان این‌که 6 هزار ایلامی در مراسم اعتکاف شرکت می‌کنند، گفت: مراسم اعتکاف امسال در 70 مسجد استان ایلام برگزار می‌شود.
مدير کل تبليغات اسلامي ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمد فتاحی، مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام، صبح امروز با حضور در نشست ستاد فرماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی اظهار داشت: اعتکاف سنت حسنه ای است که تأثیرات بلند مدت آن در تمام ابعاد زندگی فرد معتکف مشهود است.

 

وی با اشاره به نزدیکی ایام اعتکاف افزود: استقبال مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان از مراسم اعتکاف بسیار خوب و چشمگیر است و سال به سال بر خیل مشتاقان اعتکاف افزوده می شود.

 

حجت الاسلام فتاحی در ادامه با تشریح برنامه ریزی های انجام شده برای مراسم اعتکاف سال جاری، اظهار داشت: در سال های گذشته با هماهنگی های انجام شده، مراسم اعتکاف به خوبی برگزار شد و امسال نیز تلاش بر این است که این مراسم به بهترین نحو برگزار شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام عنوان داشت: امسال مراسم اعتکاف در 70 مسجد در استان ایلام برگزار خواهد شد و بیش از شش هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت خواهند کرد و طبق برنامه ریزی های انجام شده در هر مسجد یک امام جماعت حضور خواهد داشت.

 

وی با اشاره به لزوم حفظ خلوت و ارتباط خوب معتکفان با خدا، از دیگر برنامه‌های این ایام به حلقه‌های بصیرتی، حضور ائمه جماعت و مبلغان در مساجد، گفتمان های دینی و مسابقات فرهنگی اشاره کرد.

 

حجت الاسلام فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام اعتکاف از طریق سامانه اینترنتی etekaf-ilam.ir ادامه دارد و علاقه مندان می توانند در این مراسم پر فیض حضور یابند./967/پ202/ب4

ارسال نظرات